לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

בלי מענה


כל ניתוח של אדם שאני עושה, כל העברת ביקורת, כל ניסיון להבין את מעשיו ומניעיו של אחר, הריהם כאילו אני מעבירה ביקורת על עצמי.

הפוסל, במומו פוסל.

ולהיפך.

המשבח, ביתרונו מעלה.

האם אני יכולה לקרב אליי אנשים, לקבל אותם מבלי לנסות להבין מה ולמה הם עושים את מה שהם עושים כפי שהם עושים?

האם אני יכולה לקבל אדם, גם אם אני לא מצליחה לראות את נקודת המבט שלו, גם מבלי לנסות להכנס לנעליים שלו?

האם אני יכולה לאהוב אנשים מבלי לדעת מה שהם, אלא בגלל מי שהם, פשוט אנשים?

האם אני יכולה לחיות בלי לשפוט טוב/רע? נכון/לא נכון? מתאים/לא מתאים?

מבלי לשפוט בכלל?

 

האם אני מסוגלת לחיות את החיים בלי לחפש את הגורם המניע מאחורי כל דבר? מבלי לשאול שאלות מיותרות?

פשוט לחיות?

פשוט לאהוב?

פשוט להיות?

נכתב על ידי , 5/10/2007 09:24   בקטגוריות הגיגים  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)