לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

מצד אחד ומצד שני


ומצד אחד נמאס לי לשבת בבית, חסרת פרנסה, חסרת כסף, חסרת תעסוקה.

ומצד שני, זה התפקיד שלא ממש אני רוצה לעשות,

ומצד אחד, הכסף לא רע,

ומצד שני, אני עוד צריכה להתמקח על התנאים,

ומצד אחד זו חברת הייטק, שעשויה לפתוח לי דלתות לשאר חברות בעתיד, ומערכות ERP וניסיון בהייטק שכולם דורשים, גם אם זה לא ממש קשור בתוכנה.

ומצד שני זה לפתוח דלתות ולקבל ניסיון בתחום חברות היי טק, אבל זה עדיין להשאר בגבולות התפקידים המקצועיים שאני רוצה לברוח מהם,

ומצד אחד, זו חברה דינמית ופעילה, שלא מבזבזת זמן על תהליכי קבלת החלטות,

ומצד שני, זה בהחלט נראה כמו כיבוי שריפות, וחוסר יציבות, והם בעצמם אומרים שהשנתיים הקרובות הן הקריטיות בחיי החברה,

ומצד אחד, אם אמרתי למראיין השלישי שלי בחברה (באותו היום), "לא מאיימים על זונה בזין" וחמש דקות אחרי שיצאתי ממנו, קיבלתי הודעה שהתקבלתי לעבודה, זה אומר שזה המקום בשבילי לא?

ומצד שני, איזה מראיין מקבל כזה משפט ממרואיינת מספיק פסיכית להגיד דבר כזה?

מצד אחד הם מוכנים ובאים לקראתי בכל הדרישות שבינתיים הצבתי,

ומצד שני, עדיין לא דרשתי משהו דרמטי ו/או בומבסטי ו/או לא הגיוני;

ומצד אחד זה כבר השבוע האחרון שבו אני מקבלת דמי אבטלה, והגיע הזמן קצת להרוויח כסף, לטיפול שיניים, לעבור דירה, לנשום קצת אוויר, וראבאק אפילו אני רוצה קצת לעשות קניות.

ומצד שני, מזג האוויר רק התחיל להיות נעים להסתובביות, טיולים ושאר מיני שיטוטים;

מצד אחד, נו די כבר עם התירוצים,

ומצד שני, זה לא תירוצים, אני לא בטוחה שזה מה שאני רוצה.

ומצד אחד, תתחילי, מקסימום תראי שזה לא בשבילך, אז תמצאי משהו אחר,

ומצד שני, הם רוצים התחייבות לשנתיים, ואני מכירה אותי, אם אני מתחייבת ומבטיחה (זה לא קורה הרבה) אז אני עומדת במילה, גם אם זה יעלה לי בבריאות ובחיים שלי (למה אתם חושבים שהתחתנתי?)

ומצד אחד, מישהו פעם אמר לי אם יש התלבטויות אז אין התלבטויות,

אבל אני לא בטוחה שאני יודעת מה המקור האמיתי של ההתלבטויות.

האם זה סתם כי אני לא רוצה לעבוד, או לא רוצה לעבוד בתחום, או לא רוצה עבוד בחברה הספציפית הזו,

ומצד שני, כבר היה מצב לפני כמה חודשים שהייתי על סף חתימת חוזה, וברגע האחרון ביטלתי, וחודש וחצי לאחר מכן, התברר לי שתחושת הבטן שלי (שפשוט אמרה לי לא ללכת על כך) צדקה.

הפעם תחושת הבטן שלי לא אומרת לי לא ללכת על זה, אבל גם לא אומרת לי ללכת על זה.

מבולבלת, מהססת, לא ברורה לא בטוחה.

 

כאילו מבקשת ערבויות, כמו רוצה להשתכנע, אבל מחפשת מישהו שיעשה זאת עבורי, מבקשת להשתכנע.

נכתב על ידי , 6/10/2007 11:52   בקטגוריות ענייני עבודה  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)