לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

למה צמח בר?


 


 


כי כל חיי הייתי לא שייכת.


לא התחברתי.


עדיין חשה כך.


כמו איזו חייזרית שנפלה מהחלל.


עדיין לא מבינה מה אני עושה כאן לעזאלזל.


עדיין לא מבינה על מה האנשים סביבי מדברים.


לא מצליחה להבין.


לא את החוש ההומור שלהם,


למה דבר מה מצחיק יותר מאחר.


מה צפוי להיות פופולרי ומה לא.


מה ההנאה בשיר שניטחן עד דק ברוב רשתות הרדיו.


איך קמות ונופלות חברויות.


איך מדברים על דברים קטנים.


איך מדברים סתם כך.


איך בכלל חיים כאן.


עדיין אני צמח בר.


עדיין אני לא שייכת.


אבל עכשיו זה הרבה פחות כואב ממקודם.


אני לבד עכשיו, וסביר להניח שעוד הרבה זמן אהיה.


עדיין חשה את אותו הגעגוע בכתפיים לחיבוק.


אבל גם הוא פחות כואב.


כמו החור שהיה בי, ושאף להתמלא מבחוץ, התמלא מבפנים, אבל עדיין חסר משהו, שיבוא מבחוץ.


 


 

נכתב על ידי , 13/8/2004 19:07  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)