לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

יחסי אובייקט


"את בקשר?",

שאל אותי הפסיכולוג במבחני ההערכה התעסוקית או איך שקוראים לכך.

"כך אנחנו בודקים את יחסי האובייקט שלך", הסביר למראה התמיהה הפרצופית שלי.

למחרת, במבחני תעסוקה אחרים, דומים, אך לא זהים, עלתה גם שם שאלה איפה אני מעדיפה לגור, בפרברי העיר, או בלה היער.

לכי תגידי להם שאני בעצם מעדיפה לגור באמצע היער,

שם , כמו מר רוצ'סטר, אחביא מפני העולם את הכיעור שלי ואת הצלקות שלי ואת העיוורון שלי ואת הנכות שלי,

ובלילות אצא לקרוא לג'יין אייר שלי.




***

יחסי אובייקט- היכולת לקשרים בינאישיים אינטימיים.
 

נכתב על ידי , 4/11/2007 15:09   בקטגוריות ענייני עבודה  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)