לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

Song to the Siren


זה מה שהתכוונתי להעלות מלכתחילה,

לפני שראיתי את הנושא החם בעמוד הכניסה של ישרא.

זה כמובן הזכיר לי משהו שכתבתי (ולא פרסמתי , דהההה) לפני כמה חודשים.

אי לכך -

 

תסבלו !!!!

 

פעמיים!!!!

שני פוסטים בזה אחר זה.

אה!

 

ובכל זאת הנה שיר שאני מאוד אוהבת, אח"כ מילים ותרגום שלי (כרגיל פשטני, גורע בטח ייספק תרגום יותר טוב, אם יתחשק לו).

אם למישהו אחר מתחשק גם, מוזמן לכתוב לי על כך....

 

 

 

 

Lyrics to "Song to the Siren" by This Mortal Coil

 

On the floating, shapeless oceans I did all my best to smile

 til your singing eyes and fingers drew me loving into your eyes.

 

And you sang

"Sail to me, sail to me; Let me enfold you."

 

Here I am, here I am waiting to hold you.

Did I dream you dreamed about me?

Were you here when I was full sail?

 

Now my foolish boat is leaning,

broken love lost on your rocks.

For you sang, "Touch me not, touch me not, come back tomorrow."

 

Oh my heart, oh my heart shies from the sorrow.

I'm as puzzled as a newborn child.

I'm as riddled as the tide.

Should I stand amid the breakers?

Or shall I lie with death my bride?

 

Hear me sing: "Swim to me, swim to me, let me enfold you."

"Here I am. Here I am, waiting to hold you."

 

 

מזמור לסירנה

 

צף על אוקיינוסים חסר צורה,

עשיתי כל שביכולתי בכדי לחייך

עד אשר אצבעותייך ועינייך השרות

משכו אותי באהבה אל תוך עינייך

 

ואת שרת: "שוט אליי, שוט אליי,

תן לי לעטוף אותך בחיבוקי"

 

הריני כאן, הריני כאן, ממתין לאחוז בך,

האם חלמתי את חלומך עליי?

האם היית כאן כשאני הפלגתי במלוא אוני?

 

ועכשיו סירתי המטופשת נוטה על צידה, אהבה שבורה אבודה אל בין סלעייך.

שכן את שרת "לא, אל תגע בי, לא אל תגע, חזור מחר"

הו ליבי, הו ליבי כורע מרוב הצער

ואני מבולבל כתינוק בן יומו

ואני חידתי כגאות

האם עליי לעמוד בין המשברים?

או שמא עליי לשכב עם המוות ככלתי?

 

שמעי אותי שר: שחה אליי, שחה אליי, תן לי לחבק אותך,

הנני כאן. הנני כאן, מחכה לחבק אותך".

 

 

וסתם עוד פרט טריוויה, לא בהכרח מעניין.

קרה לכם פעם שברגע הראשון שנחשפתם למשהו או מישהו, וידעתם שזה זה ?

זה מה שקרה לי עם האלבום הזה.

יש לי את האלבום הזה ב- קלטת אודיו, דיסק (זה הדיסק הראשון שקניתי, עוד לפני שהיה לי CD-PLAYER , ותקליט, כמובן שגם כקובץ).

שמעתי את אחד השירים, לא, לא את זה, נדמה לי שאת קאנגורו, בתכנית של י' (קוטנר, כן) ורצתי לקנות כאחוזת אמוק.

נכתב על ידי , 6/11/2007 18:50   בקטגוריות שירים שנוגעים בי  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)