לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

עניין של טעם


תמיד כשאנחנו מדברים הוא אומר לי דברים שאני רוצה לרשום במחברת.

גם כשאנחנו נפגשים קורים לנו דברים שאני רוצה לזכור.

אז אני כותבת אותם.


פעם הוא אמר לי- ואני רצתי לכתוב בפנקס-

"הייתי מתעכב עלייך לא רק ללילה אחד;

הייתי נעצר ומחנה".



הוא בטח לא יזכור שהוא אמר את זה כשיקרא.

גמני לא זכרתי שפעם הוא אמר את זה- פשוט נתלש לי הדף מהפנקס.


כשאכלנו השבוע במסעדה הקטנה, הסתכלה אליי הילדה הקטנה,

ובקול רם וצלול אמרה לי- "את יפה!"

ואני לא הייתי בטוחה בכלל במה שהיא אמרה ושאלתי – "מה?" במבוכה,

ואביה שנשא את הילדה על כתפו- הסתכל אליי ואמר- "כן את יפה",

והאישה מהשולחן ליד- זו שמקודם שאלתי אותה לעיר מגוריה,

אמרה לבן זוגה-

" 'סתכל כמה היא יפה",

והוא הסתכל עליי, ואמר לבן זוגי לארוחה- "יש'ך טעם טוב"

האיש שישב מולי הושיט ידיו אליי מעבר לשולחן, הביט בי ואמר "כן, יש לי טעם טוב".


אח"כ בחנות התבלינים, המוכר אמר- "זה חנות של עיראקים, כאן מותר לטעום מהכל".


הוא בטח יזכור את זה.

נכתב על ידי , 1/12/2007 15:43   בקטגוריות המלך אגו, הדברים הקטנים האלו שעושים את החיים לשווים  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)