לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

בא לי להתאהב


אבל לא בא לי לסבול את החרא של חוסר הוודאות, ושל הזוגיות.


בא לי רומנטיקה,

ארוחת ערב עם נרות, ומוזיקה נעימה ברקע,

כמו שרואים בסרטים,

אבל לא בא לי לחזור אח"כ הביתה,

ולראות שהחתול חרבן על הסדינים.


בא לי להתחבק,

לגעת בשפתיים בנשיקה, עור בעור לחכוך,

להסחף באדים של תשוקה ואהבה,

אבל לא בא לי להשאר אחרי זה דביקה.


בא לי על אהבה חדשה,

אבל לא רוצה ליפול בבורות,

שנפערים כמו תמיד אחרי רעידת האדמה.


אני רוצה מסיבה וריגושים

וזיקוקין בעיניים, ואורות בוהקים,

רק לא רוצה להתעורר מוכת סנוורין.


רוצה ללכת על החוף יד ביד

אל עבר השמש היורדת אל המים,

רק יודעת, כמובן, אחרי כן

תגיע גם השקיעה שלי ושלך.

נכתב על ידי , 4/12/2007 18:25  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)