לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

חלום כחול


"תקשיבי טוב טוב למילים", הוא ביקש.

מתחילת ההופעה הוא המתין לשיר הזה, וכשהם עלו להדרנים בפעם הראשונה הוא התפלא איך ולמה לא נוגן השיר.

כשרמי עלה בפעם השניה להדרן והפעם עם השיר הזה, הוא שמח, חיבק אותי, ואמר- "תקשיבי טוב טוב למילים".

במשך כל ההופעה הוא ישב, מקטרתו בפיו, הביט בי , וכתב שירים על אינספור פתקים.

למרות כל אורך דרכנו במשך השנים, אני חושבת זו הפעם הראשונה שהוא רואה אותי כך משתוללת בהופעה חיה.

חלום כחול

רמי פורטיס וברי סחרוף

לחן: ברי סחרוף ורמי פורטיס

מילים: רמי פורטיס

רואה אותך שוכבת

בין הסדינים הלבנים

ומטפס בדרך אליך, אליך

אוהב אותך צועקת

ואת ידיך מלטפות

הסיפוק שאת שואבת

ממני אליך

 

אני שותק ואת צוחקת

כן יש טיפות של שגעון בינינו

חלום כחול

ואת נוטפת את כמו האש,

כמו להבה, שורפת

 

אני אוהב אותך תמיד מחדש

כמו בירח דבש

כשאת אוחזת אותי

חזק כמו נחש

מאבד שליטה רועד ונרגש

 

התחושה שאת נותנת

וגופך שמבקש

אז קחי אותי למעלה אליך, אליך

האש שבך בוערת

חלום שמרגש

הסיפוק שאת שואבת

ממני אליך.

אני שותק ואת צוחקת

כן יש טיפות של שגעון בינינו

 חלום כחול

ואת נוטפת את כמו האש, כמו להבה,

שורפת.

 

ונביא אותה קצת בפרהיסטוריה

 

 

 

ואפילו- איך אפשר בלי....

תמונות מההופעה-

 

נכתב על ידי , 3/1/2008 09:04   בקטגוריות אישאחד, שירים שנוגעים בי, הדברים הקטנים האלו שעושים את החיים לשווים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)