לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

לא אני


לא נכתב אליי/ עליי

 

אני יושב מולה,

היא מדברת איתי.

אני לא שומע אף מילה,

שוקע בפניה, בעיניה, בקולה.

היא מחייכת אל המלצר שניגש אליה,

והמלצר נסוג מאושר

חש כאילו קיבל זכיה גדולה.

ואני יודע- שום טיפ שאתן לו בסיום הארוחה,

א ישווה לאותה התחושה.

עיניה מאירות,

 וצחוקה- פעמוני קריסטל,

משולבים באורה של השמש,

וקול פריחת הצמחים.

היא שולחת ידה,

ומכסה את ידי,

אני מביט אליה,

היא חברה טובה.

 

פעם אני הייתי שלה,

והיא הייתה שלי.

נכתב על ידי , 7/1/2008 23:50  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)