לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

התחדשות


מתמללת עצמי לתוך מתח אינסופי

נושאת על כתפיי את כל חרדות

ההצלחה והכישלון

לא חסה על עצמי, לא נותנת הקלות

ואף לא אנחה נשמעת,

וגם לא מתקבלת.

 

התחרות קיימת,

רק ביני לבין עצמי,

משימה לעצמי גבולות

ודוחקת בעצמי

עד בלי מתום.

 

כישלון,

לא קיים אצלי בלקסיקון.

ובכל זאת,

עדיין לא מצליחה במה שבאמת הייתי רוצה,

אולי משום שאני לא באמת מנסה.

 

 

***

 

עטיפות ניילון קרועות,

כבר לא עוטפות תכולתן,

מיכלי פלסטיק שקופים שוממים,

כבר לא ממלאים ייעודם,

צנצנות כרסתניות אטומות, כבר לא כבדות,

מרוקנות מתכליתן,

בקבוקוני זכוכית צבעוניים,

נושאים בפתחם שביב זכרון של הריח שהיה.

עטיפות נייר ריקות,

קופסאות קרטון מיותמות,

חולצות מהוהות,

נעליים בלויות.

 

אני אוהבת כשדברים מתכלים,

זה אומר לי שיש כאן חיים

שהם זזים ונעים,

ודברים ישנים וחבוטים

מפנים מקום לחפצים חדשים.

 

 

***

 

נכתב על ידי , 17/1/2008 22:07  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)