לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

מועקה


 


 


 


לפני למעלה משנה, פתחתי בישרא בלוג נוסף.


מועקה, קראתי לו.


התחלתי לכתוב בו, אבל היה לי קשה.


לא הצלחתי לעשות את ההפרדה, בין צמח בר של אותם הימים, ובין צמח בר שכתבה על מועקה.


גם, בתגובות שכחתי פעם אחר פעם, לשנות את שם המגיב.


ואז נפתח מיי בלוג.


וכתבתי שם.


גם שם לא כתבתי הרבה.


אבל ההפרדה הזו התאימה לי.


למרות שאני מניחה שרוב האנשים שם, ידעו שאני צמח בר של כאן.


ועדיין לא הצלחתי לכתוב שם הרבה.


באותו סוף שבוע שהאתר נסגר, עמדתי להעלות לשם שלושה פוסטים.


שלושה.


בצמח בר זה כמעט לא קורה לי.


דא עקא, שהאתר נסגר.


בסוף השבוע האחרון, נחתו החומרים שגובו שם בתיבת המייל שלי.


אני מביטה בהם.


קוראת אותם.


הם עדיין די רלוונטיים.


הם תמיד יהיו, אני מניחה, כל זמן שלא אטפל בהם, כל זמן שלא אכתוב עליהם.


הייתה בי התלבטות, האם להעלות אותם לכאן, או לפתוח בלוג נוסף, ולשם לשפוך את הכל, טיפין, טיפין.


ותוך כדי כתיבת המילים הנ"ל, הבנתי שאני לא רוצה ללכלך את צמח בר, שמה שכתוב שם.


אז כנראה שאפתח עוד בלוג.


 


 


***


 


 


פתחתי.


 


 

נכתב על ידי , 12/9/2004 14:19  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)