לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

ארבעים ושש ושלושתרבעי


 

ארבעים ושש ושלושת רבעי.

¾ 46

זהו היעד, זו המטרה.

עד לשם אני אמורה להגיע.

 

אין עוד הרבה עד לשם;

אבל אני שואלת את עצמי- לשם מה?

הלא אפשר כבר עכשיו, הלא אין בשביל מה להמשיך הלאה.

אין שום סיבה.

אפשר כבר עכשיו.

 

בכל פעם זה הופך להיות יותר ויותר קשה.

יותר ארוך, ויותר כואב וכבר אי אפשר יותר לשאת.

כל גופי פקעת סבוכה של קשרים ופיתולים, עיקצוצים וחיות מוזרות, וככל שאני מנסה לא מצליחה להתירם, לשחרר אותם, לוותר עליהם.

 

רועדת, תשושה, מאגרפת חיי, אצבעותיי, רגשותיי, נשמותיי, נשימותיי,

נושפת עצמי, ממני ואליי,

ונושאת זוועותיי.

גולשת עמוק יותר לתוך הבאר האפילה שממתינה,

בצפרניי נפשי מגרדת את קירות השחור שעוטפים אותי,  מתפללת למי שיגאלני.

ואין מי,

ואין מה.

ואין בשביל מה.

נכתב על ידי , 7/3/2008 10:25   בקטגוריות בעצב תלדי בנים, אישה, ארבעיםוששושלושתרבעי  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)