לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

תשוקה


ולפעמים כבר אין אני יכול להכיל

ואני משפריץ החוצה זרם

של מילים שהצטברו בי

משפטים שהתבשלו בהלכי ברחוב

דימויים שעלו ביקיצה מחלום

אהבות ישנות ותשוקות חדשות

וכל ישותי נמתחת עד דק בין היש לבין האין

 

*** גורע

 

 

///

 

ושניה לפני שהקיץ מגיע, למי שמחפש להתנמס....

 

 

צמח בקוֹמָה אחרי ארוחת צהריים גדולה מדי.

(אתם יודעים באיזה עונק מגיעים השניצלים בנאפיס?)

 

 

ד.נ. אני חושבת שאני חייבת תגובות מפוסט קודם,או אפילו גם זה שלפניו.

אני מתנצלת על חוסר התגובה.

עמכם הסליחה.

 

נכתב על ידי , 13/3/2008 13:13  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)