לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

מרתון לימודים


מרתון הלימודים שהכנסתי את עצמי אליו,

או אולי זו

כוסית היין שלגמתי בארוחת הצהריים,

הבעירו אש חמימה בשיפולי בטני.

ההתעוררות העדינה שחשתי לא מזמן נותנת סימניה בי,

ואני חושבת על ההוא,

אותו האחד שמצליח להבעיר אותי, להוציא אותי מדעתי,

ואז מפסיק ושואל בחיוך תמים- "קפה?"

ורק מהמחשבה אני הופכת רטובה, פטמותיי מזדקרות,

שואלת את עצמי- אולי אשלח לו הודעה?


נפוחה כולי, לא מצליחה לקרוא את השורות המונחות לנגד עיניי,

זוכרת את ידיו הגדולות נוגעות בי, אצבעותיו מתחפרות בי,

לשונו חובטת בצווארי,

ואני, בין ידיו מתפתלת בהנאה ובתענוג מעקצצים, מעצבנים,

עד כדי צריחה,

נצמדת לגופו, מבקשת לגעת בו, בעורו,

להריח את ריחו הנקי,

רוצה שיבוא אליי, לתוכי, עמוק בי,

כך לחוש אותו, את חוזקו, את חוסנו,

לדעת את הגבריות שלו,

לשכוח את עצמי בתאוותו,

והוא בשלי.



***
תמיהה-
אתם חושבים שאם הוא יקרא את זה (ואני מניחה שהוא יקרא) הוא יפסיק לרצות להיפגש איתי?
נכתב על ידי , 15/3/2008 15:34   בקטגוריות חרמנית אחולבלועה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)