לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

באמצע הלימודים


 

עת אבוא אליך,

תאסוף אותי אל בין זרועותיך,

תחבק ותנשק בכל מקום אפשרי,

תסיר את משקפיי,

ותפזר את שיערי,

אחר תוביל אותי אל מיטתך

המוצעת

הממתינה לי,

תשכיב אותי בעדינות

ותלטף אותי.

וכשאעצום את עיניי,

בהתרפקות והתמסרות כללית,

תפשיט אותי מבגדיי

באיטיות,

פריט אחר פריט,

מנשק ומלטף תוך כדי,

כל חלקת עור וגוף שנחשפת.

וכשארצה ללטף אותך גם אני,

תאמר לי "לא"

ותגיד לי-

"היום זה אני,

אני שמלטף ומנשק ומחבק,

ונותן לך את כל זמני".

ותנשוף לתוך אוזני,

ותקשיב לגניחתי,

ותלקק את צווארי,

ותחזיק את גופי המתפתל

בידיך הגדולות החזקות,

ותנשום אותי,

וכשתגיע לחזה שלי,

תקדיש תשומת לב מעודנת,

לכל פיטמה לחוד,

תעסה ותלקק,

ותינק, ותמצוץ,

ותמשוך, ותינשך

אבל בעדינות, שלא יכאב,

ואני אקרא אליך

בקול רם וארצה אותך בתוכי,

ואתה תמשיך ועוד ועוד,

להנות אותי,

לענות אותי,

ואחר אצבעותיך ינדדו,

וימצאו את הכפתור שלי,

וילחצו,

ויקבלו אישור כניסה,

אל המערה שלי,

ואני כבר אצרח את שימך,

ואדרוש אותך,

ואבכה מרוב תענוג,

ואבקש להכיל אותך

בי.

ואז גופך יחליק מעליי,

אל בין רגליי הפשוקות,

והזין שלך יחדור אליי,

ואני אקבל אותך אל תוכי,

ואני אחבוק אותך ברגליי,

ושנינו נפצח במחול קדום,

שיותר טוב ממננו

אין,

מחול מקודש,

עבודת שמיים,

ואז

נרגע. 

נכתב על ידי , 22/3/2008 12:46   בקטגוריות חרמנית אחולבלועה  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)