לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

אחרי השקיעה....


אחרי השקיעה מגיעה הזריחה-
(ככה לימדו אותי בשיעורי טבע, בכולופן)
















ומעניין לעניין באותו עניין- קראתי כתבה של צור שיזף (נדמה לי שזה היה בידיעות של סופשבוע האחרון) על נושא משק המים בישראל הבצורת ובכלל.
לא מצאתי (כמובן) את הקישור שלה, אבל אני שולחת אתכם לקרוא.
משהו לחשוב עליו.




ועכשיו אני הולכת לפרק את התיק מהטיול,
להתקלח,
להחליף מצעים,
לענות על התגובות מפוסטים קודמים (אה)
ואולי אחרי כן,
אולי, סופכלסוף אתחיל לכתוב שתי עבודות שאני צריכה להגיש במהלך השבוע,
ועוד קבעתי עם ידיד ותיק שלא ראיתי חודשים להיום בערב.
אבל זה בטוח יתבטל, כי ככה זה הולך בינינו.


שבּוּע טובּ.


אה, ועוד משהו, אין איזה מבצע לניקיון חופים בכנרת?
עכשיו כשהיא כל כך נמוכה, יש הרבה חוף, והרבה מה.
לנקות.
זהו.

***
אתם חושבים שהפוסט הזה שייך ל"שעתכדורארץ"?
נכתב על ידי , 29/3/2008 18:00  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)