לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

פמניזם או נימוס אלמנטרי?


מקרה שקרה:

צהרים,

אני נכנסת למעלית בכדי להביא את האוכל שהזמנתי מהמסעדה למטה[1].

אני בקומה הרביעית.

המעלית מתחילה לרדת ועוצרת בקומה השניה.

שני גברים בעלי כרס ושיער מכסיף נכנסים.

האחד דובר אנגלית, השני עברית.

הם עומדים בקידמת המעלית, אני מאחור.

המעלית נעצרת בקומת הקרקע.

הישראלי יוצא ראשון,

דובר האנגלית ממתין שאצא לפניו.

 

נימוס אלמנטרי, או שיוויון?

 



[1]  גיוזה וסלט שרימס טמפורה,היה טעים לאללה

 

 

 

***

ושוב פעם התנצלותי על כך שאני לא מגיבה...

לוחות זמנים, תשישות ושבוע פסיכוטי בעבודה.

אבל בכל מקרה תודה.

נכתב על ידי , 3/4/2008 13:17  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)