לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

I'm alright


 

 

ותרגום מעאפן (שלי כמובן):

כן, ותכופות אני חשה זנוחה,

ובוודאי גם מנוצלת,

הו, אבל אני בסדר, אני בסדר,

אני רק עייפה ורצוצה עד לעצמותיי,  

בכל זאת, אינך יכולה לצפות

להיות מבריקה ומלאת שמחת חיים,

כל כך רחוק מהבית, כל כך רחוק מהבית.

 

ואיני מכירה אף אדם שהוכה,

ואין לי חברה שחשה נינוחה,

ואיני מכירה חלום שלא נופץ,

או שהושפל עד עפר,

אבל הכל בסדר, הכל בסדר,

כי אנחנו חיים כל כך טוב לאורך זמן

בכל זאת, כשאני חושבת

על הדרך שאני הולכת בה,

אני שואלת את עצמי – איפה הכל השתבש,

לא יכולה לעצור את זה- אני תוהה מה השתבש.

 

וחלמתי שאני מתה,

וחלמתי שנפשי התרוממה אל על באופן מפתיע

והבטתי למטה אל עצמי,

בחיוך מרגיע ומעודד

וחלמתי שאני עפה

ומעל הכל עיני יכלו לראת בבירור

בפסל החירות

מפליג אל הים

וחלמתי שאני עפה

 

ואנו מגיעים על ספינה שנקראה מייפלאואר,

אנו מגיעים על ספינה שהפליגה לירח

מגיעים בזמנים הכי לא וודאיים,

ושרים את שירה של אמריקה

אינך יכולה להיות תמיד ברוכה

ובכל זאת, מחר הוא יום עבודה,

ואני מנסה קצת לנוח,

זה הכל, אני רוצה קצת לנוח.

 

 

 

אה, ושכחתי, השיר נקרא-

American tune

והוא נכתב ע"י פול סיימון.

נכתב על ידי , 8/4/2008 22:54   בקטגוריות שירים שנוגעים בי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)