לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

קשה לי.


אני נשבעת לכם שקשה לי.


אני צריכה לכתוב מטלה על קבוצות תמיכה.

הייתי צריכה להגיש אותה לפני יומיים.

ולמעשה לפני ארבעה חודשים,

אבל קיבלתי הארכה, וגם מועד ב' למבחן

(לא עשיתי את מועד א' בגלל העבודה).


ואני צריכה לכתוב את המטלה, ולהגיש אותה.

פאקינג ארבעה עמודים על קבוצות תמיכה.

באינטרנט.

אני יכולה לכתוב את עצמי.

אני יכולה לכתוב על בלוגים.

אני יכולה לכתוב על החברים שמצאתי כאן.

ועל התמיכה.

המטלה המזדרגגת הזו אפילו לא מוגבלת בכללי הכתיבה האקדמיים.

ואני לא צריכה למצוא מאמרים.

אני יכולה להשתמש באלו שלמדנו במהלך הקורס.

לא יותר מחמישה.

ארבעה עמודים על קבוצות תמיכה.

ועוד כל מיני לינקים.

זו לא בעיה.


ואני לא יכולה למצוא אפילו מילה.



כבר ימים שאני לא יכולה.

לכתוב.

לא רק את המטלה.

או על זה.  

גם על בכלל.

ובכלל קשה לי נורא בתקופה האחרונה.

ואני מתגעגעת לנשיקה.

ולחיבוק.

שלו.

ולא, עדיין אני לא מוכנה.

לפיוס.

 

אולי טוב לי.

אבל כרגע זה רע.

 

 


נכתב על ידי , 12/4/2008 18:14  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)