לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

רשימת אריזה


אז מה אני צריכה:


בגד ים- הכי חשוב- יש את ההוא מאימוני השחיה, אבל הוא כבר ישן (ארבע שנים), וחוץ מזה, נאי צריכה אחד לשבת בבריכה- אני אקנה שם, אחד לשחיה, אחד לישיבה.

קרם הגנה- אני אקנה שם- בכלל יש לי רשימת קניה באורך של הגולה.

ג'ינס- אני?! ממתי אני יש לי?

מכנס ארוך (איך אני אוהבת שאומרים את זה כך) אולי אפילו שניים או שלושה.

חולצות קצרות- אין לי, אולי אקנה שם.

גופיות- כמה וכמה.

בגדי שינה- בוודאי, אלא מה?

שמלה?

ג'קט? לא צריך יהיה חם לאללה.


אנחנו מוזמנים- לארוחת ערב, כאן, ושם

ארוחת צהריים כאן.

אז לא אזדקק ליותר מאשר שני זוגות מכנסיים קצרים


להביא גם שרוואל?

ואולי גם איזו שמלת חוף?

איפה הפריאו שלי?


קרם רגליים

קרם ידיים

קרם גוף

קרם פנים

קרם לפני השינה

קרם לעפעפיים (חה!)


מברשת שיער

מברשת שיניים

משחת שיניים


שמפו

סבון גוף

מסיכה לשיער

שמן לשיער


אוףףףףף, למה אני אישה?


נעלי אצבע

סנדלים

סנדלים לערב


חזיות

תחתונים


מטען לפלא הפרטי

מטען לנייד של העבודה

מטען לשן הכחולה

מטען לבטריות של המצלמה

מצלמה

דיסקים


ספר קריאה (בנוסף על השניים שבקבוע נמצאים באוטו, ואני אפעם לא מספיקה.


דיאודורנט

בושם

שמן גוף.


נו!! מה נייה?


שלא אשכח אטמי אזניים (מה אעשה אם הוא נוחר?)


גליל של נייר ט.


טישיו לשים באוטו תמיד אני שוכחת.

מסטיקים כבר יש.



מה עוד?

מה עוד?

מה עוד?



באיזה תיק אני אשים את כל הדברים הללו?

נשתמש בַּמזוודה?


כובע!!!




אפשר לחשוב שאני נוסעת לחודשיים שלושה.....



****


אה, ואם אתם מחפשים דרוזית חרמנית בוואלה, אתם בסופו של דבר תגיעו אליי.


נכתב על ידי , 21/4/2008 18:57  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)