לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

מדע בדיוני


אני רוצה אהבה

כזו אהבה נינוחה, שלווה.

כבר אין לי כח לכל מיני סערות ורעידות אדמה.


אהבה,

בגובה העיניים,

האהבה זותומרת

הוא – אני מעדיפה שיהיה גבוה וגדול.

כזה שאני נראית קטנה לידו,

כזה שאני נעטפת בחיבוקו,

פניי טמונים בכתפו,

וריחו,

הו, הריח שלו,

אני אשמח ללקק את עורו.


אני חולמת על אהבה,

שיהיה לי כיף לחלוק איתו ולהיות איתו.

כזה שאני לא ארצה לברוח ממנו,

כזה שלא אפחד לשעמם אותו.

כזו שאדע שהוא רוצה ממני עוד ועוד.


אהבה לאיש,

כזה שארצה לספר לו על הפרטים הקטנים המרכיבים את חיי,

אבל כזה שגם אוכל לשתוק לידו.

כזה שידע מה הם שמות חברותיי,

ואיך קוראים לבוס שלי בעבודה,

ואם בכלל אני אוהבת אותה,

ועוד כל מיני רכילויות ושטויות.


אהבה,

כזו ששנינו בה נדע,

שלא צריך להפגש כל יום כדי להיות ביחד.


אהבה,

שתהיה שלמה, עגולה כזו וחלקה.

שיהיה בה נתינה וקבלה,

סיפוק והשלמה.


אהבה,

שאדע לכעוס עליו ולריב איתו

אבל גם שאדע להתפייס ולהשלים איתו.


אהבה,

שבאמצע הלילה מגע הישבן שלי יעיר אותו,

והחדירה שלו תעיר אותי.


אהבה,

שאשא את ריחו באפי במשך כל היום כולו,

שארגיש שעומד לו,

כשאני מתקשרת ללחשש איתו.


אהבה,

כזו שהפטמות שלי מזדקרות בגללו,

ואני רטובה רק מהמחשבה,

שבערב אפגש איתו.


אהבה,

שארגיש בטוחה איתו,

והוא איתי.



אהבה,

זה מדע בדיוני.

נכתב על ידי , 24/6/2008 16:45  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)