לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

ארצישראל יפה


שמור על ארץ ישראל יפה.

אומר לי הפתק מהכספומט.

אםכרטיסךאבדאונגנב...

חשבון הבנק מראה לי ספרות שמעולם לא נראו בו מהכיוון זה של האפס.

יש תמורה כנגד ויתור על חלום.

משתלם להיות זונה חסרת מטרה.

לפני יומיים משכתי מהחור שבקיר סכום שמעולם לא משכתי לפני כן, ומרביתו כבר נעלמה.

עשיתי בחלק מכסף משהו שמעולם לא עשיתי, ותוך כדי חשבתי לעצמי שזה סימן מאוד בוטה ליציאתי מהדיכאון שאחז אותי בעשר השנים האחרונות.

זה לא אומר שלא תהיינה נפילות בעתיד הקרוב.

תהיינה.

אבל בהחלט אני בעליה, כבר לא כל כך למטה.


אלפי דרכים יש לרומא, ואין אחת שהיא יותר נכונה מאחרות.

לכל אחת יש את הרומא שלה.


אני צריכה להתחיל לחפש דירה. תאריך היעד שהקצבתי לעצמי מתקרב והולך בצעדי ענק.

ולי עוד מעט לא תהיה ברירה.

חשבון כרטיס האשראי מתחיל להראות סכומים יותר נמוכים מהחודשים הקרובים, לראשונה בחיי יש לי כרטיס מוזהב ואני צריכה לבחור תמונה.


מגיע לי מתנה.

נכתב על ידי , 5/7/2008 13:17   בקטגוריות הגיגים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)