לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

משוחרר ממכונת ההנשמה.


 

שעות הביקור ביחידה לטיפול נמרץ- 11:00-11:30ת 16:30-17:00

 

היינו הבוקר.

הוא ער, צבע עורו- כבר שנים אני לא זוכרת אותו כך.

מתקשר עם הסביבה, קצת קשה לדבר כשיש לך צינורות בעובי של צול בפה.

אבל עירני, וכמובן דואג לכולם.

נשמה טהורה.

חזרנו הבייתה, כדי לחזור אחר הצהריים.

בצהרים, לא מזמן, התקשרתי לשאול מה נשמע, אמרו לי שהוא כבר לא מחובר למכונת הנשמה.

 

 

 

אני אמשיך להתכוון - אני רוצה לשתות איתו קפה בלונדון, להסתובב איתו בהייד פארק, ללכת לארמון המלוכה, ולכל המוזיאונים.

זה חלום חייו.

 

מגיע לו.

 

אני מחזיקה אצבעות.

 

 

תודה, לכל המתקשרים, והמודיעים (איך מטים SMS בעיברית?).

 

כן. תודה.

 

זה עוזר מאוד.

 

תודה, על האהבה הוחום.

נכתב על ידי , 19/10/2004 14:00   בקטגוריות אבא  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)