לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

עידכונון


הוא נותק כאמור ממכונת ההנשמה, כבר אתמול בצהרים, הושיבו אותו על כיסא, הוא מדבר, הוא מתעניין.

הצבע חזר לעור שלו.

הוא נראה הרבה יותר טוב מכפי שנראה מזה שנים-שנימה.

ואני אתמול חשתי כל כך בלחץ, והבטן שלי, מקרקרת ברעב, כאילו לא אכלתי ימים ואכלתי בכמויות שיכולות להשביע חייל רעב.

היום כבר נרגעתי, ישנתי טוב, נחתי.

חזרתי לאכול (או לא לאכול) בכמויות נורמליות.

מחר, בבוקר כנראה, מוציאים אותו מטיפול נמרץ, ומעבירים אותו למחלקה, בחדר נפרד.

אני רגועה, מאושרת, כפי שלא הייתי מזה חודשים.

איזה כיף.

קבעתי איתו דייט לקפה, בהייד פארק ואחר כך לראות את חילופי המשמרות.

מתישהו באביב, זה יהיה נפלא.

נכתב על ידי , 20/10/2004 19:57   בקטגוריות אבא  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)