לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

החלום ושיברו


 

 

 

קשה לוותר על חלום שחיית בחיקו למעלה מעשר שנים.

הוא תמיד היה החלום שאליו ברחת כשלא הסתדרת במקומות אחרים, ואולי הוא היה הסיבה הערטילאית שבגללה לא מצאת, כי לא ממש רצית למצוא.

תמיד בני זוג הושוו אליו, והם תמיד יצאו נפסדים כי כל דבר בחלום/בפנטזיה נראה טוב יותר, ורוד יותר, למרות שהכרת את מגרעותיו של האיש.

לעזוב את החלום הזה שליווה אותי כל כך הרבה שנים, משמעותו, לעזוב את האשליה, את רשת הביטחון, שלכאורה שמרה עליי, להפסיק להמתין שאולי יקרה נס, והוא יפתח את חומותיו ואת סגור ליבו ויצא אל השדות והיערות לנשום אוויר נקי. להכניס אותי אל בין חומותיו ואל ליבו, הוא כבר עשה, מזמן, ואני כבר מזמן נכנסתי, אבל הוא מעולם לא יצא את החומות, את ההסגר.

אמנם קיים הפחד, שבוויתור על החלום, לא נותר מאומה לחלום אליו, לשאוף, לא נשאר עם מה להתכסות בלילה אבל לוותר על החלום הוא יציאה לחיים, לחיות שוב, במציאות ולא בעולם של דימיון.

משמעותה של היציאה לחיים, היא שעכשיו אני מבינה, אני יודעת, אני מרגישה, אני יכולה, שאין לי צורך בהגנות מזוייפות (או לא), שאני רוצה שוב להרגיש, להרגיש את הדבר האמיתי בחיים, במציאות, ממש, ולא בחלום.

 

הויתור על הפנטזיה, האשליה, משאיר לי את הפוטנציאל, את האפשרות, של לא להזדקק יותר לחלום.

במיוחד שלא בהקיץ.

 

15 (חמש עשרה!!!) שנים אנחנו מכירים, 15 שנים.

15 שנים, אתה ברקע, באחורה של המוח שלי.

15 שנים אני הולכת ושבה (כן, לפני ואחרי מועקה).

15 שנים אתה היית הראשון שרצה אליו.

10 שנים אני מנסה עם אחרים.

10 שנים אני משווה אחרים.

10 שנים אני לא מצליחה.

בכל פעם, ויתרתי, ניסיתי, שתקתי.

נוט אני מור.

הפעם אני לא הולכת.

הפעם אני נשארת במקום שלי.

רק לא מתקרבת.

 

נכתב על ידי , 24/10/2004 08:35   בקטגוריות אישאחד  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)