לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

אגב מִספרים...


כל מיני מחשבות קטנות:

 

1. 86 - יש אנשים שלא הזדיינו עם כל כך הרבה בני זוג, לא כל שכן להתחתן עימם.

 

 2. 0 -אפס מגיבים ב- הרבנית, האם זה אומר שביום שהוא משפחתי בד"כ אנשים לא מעזים להיכנס לקרוא בבלוג הזה מפחד שהזוגה שלהם תתפוס אותם, או שהם סתם עסוקים עם הילדים, או שזה היה כל כך גרוע, שאין מה להגיב על כך (על האפשרות שזה טוב, ומשאיר את האנשים חסרי מילה, אני אפילו לא מעזה לחשוב)?

 

3. 1000 - ההוכחה הניצחת לכך שאני בדיכאון אטומי, היא שהצלחתי להוציא בסוף שבוע למעלה מאלף שקלׁעל כל מיני דברים שאני לא ממש צריכה (דגש על המילה צריכה), אבל רוצה ויכולה להרשות לעצמי. למרות זאת אני חושבת שיש לי מצב רוח טוב (הכל יחסי). אני גם יודעת שאני מוטרדת מכל מיני שאלות מהותיות.

 

 

עכשיו אתם מבינים למה אני כל הזמן סופרת?

נכתב על ידי , 9/8/2008 16:43   בקטגוריות הגיגים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)