לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

דמות עצומה


עוד איזה שפה את מדברת?

שאל אותי האיש בכניסה למגרש החניה.

וכשהוא נתן לי את הקבלה,

אמר- אָת, אצלָנו היום, הכי יפה.

 

*

 

דמות עצומה

 

אני נוסעת מחוץ לעיר. משהו בדרום, מדרום לקרית גת.

אני שמחה וטובת לב.

הנוף רחב ידיים ולא מעויר בכלל.

הכביש חדש לחלוטין, חלק, ללא מהמורות, אפילו ללא סימוני דרך, שחור משחור, בניגוד משוויע לשטחים שמשני צידיו. הם היו פעם גבעות חצי ירוקות, חצי קירחות (בערך כמו הנוף כשמדרימים מקרית גת). השטחים הללו, אני מציינת לעצמי בחלום, כנראה אף הם (ולא רק הכביש) עוברים שיפוצים. עכשיו צבעם צבע צהוב של כורכר (יש לי תיק בצבע הזה). שטחים נרחבים משני צדי הכביש הרחב והנוח לנסיעה, והכל בצהוב.

מצד ימין לי ולפניי, עומד פסל עצום מימדים של דמות, אף הוא מכורכר. אולם היא (הדמות) מחזיקה מצלמה, גם על כתפה, ואחת נוספת לנגד עיניו והוא מצלם. כך אני מבחינה.

ופתאום אני קולטת, שלא שמתי לב לאיזה כיוון אני נוסעת, כי הסתכלתי על הדמות, ואני בכלל לא נוסעת על הכביש אלא ירדתי ממנו, ואני נוסעת לכיוון הפסל הזה.

אני שוברת שמאלה, בכדי לחזור לכביש, נוסעת במהירות גדולה על אדמות הכורכר מלאות המהמורות ועולה שוב על הכביש החדש.

אני שמחה וממשיכה בנסיעה, במהירות הרגילה/ המותרת.

מהר מאוד אני שמה לב שאין לי בלמים, אני לוחצת בכל הכח על הדוושה, ולא מצליחה להאט.

ובחלום, אני חושבת לעצמי, שאני צריכה להתקשר לאוויס- חברת הליסינג, על מנת שיחלצו אותי מכאן, ושולחת יד לחייג *2700 (עכשיו תוך כדי כתיבה, אני נזכרת שהכוכבית הזו שייכת לקופ"ח כללית).

בשלב זה התחלתי להתעורר, ואני זוכרת שהמחשבה שליוותה את ההתעוררות שלי היא שאמנם אני לא אעביר את הגיר ל- parking כדי לא לשרוף את המנוע, אבל אני יכולה להוריד הילוך ל- 2 ואחר כך בהדרגה ל- 1 ורק אחרי כן, ל-parking.

 

והתעוררתי.

בהמשך היום סיפרתי על החלום לאחותי.

היא השתתקה נדהמת.

אחר אמרה- יש כל כך הרבה אמירות עלייך.

כן, חייכתי, אפילו צחקתי בכאב, אני מתדרדרת בלי בלמים.

 

אחר נפגשתי עם חברות (שוגר, איריס ומוקה) וביזבזתי עוד מלאן כספים.

 

 

**

 

 

ובסוף היום, כשעצרתי לקנות חלה,

שאל אותי האיש המופקד על הקופה,

מחר חג האהבה, מה קיבלת במתנה?

וכשחייכתי ואמרתי מאומה,

אמר - אל תדאגי, אני אשלח לך סמס מחר,

תראי אותי, יש לי מילה.

אחר פנה לאחד העובדים,

שים לי כאן חבילה של עוגיות,

לזו, היא כל כך נחמדה,

ויש לה חיוך שבא מהנשמה.

 

 

***

 

צ'מעו קטע מוזר- הפוסט הזה הועלה אתמול, על שלושת חלקיו.

מסתבר שבאקספלורר רק החלק העליון נראה, ואילו בפיירפוקס (שלי) נראים כל שלושת החלקים. 

רק כשפמה הרגע הודיעה לי שרק החלק העליון נראה, פתחתי את האקספלורר וקלטתי שאוי לצרה!!!!

 

 

 

אני אני מתנצלת מראש על ההקפצה.

 

 

**

חלום:


אני נוסעת מחוץ לעיר. משהו בדרום, מדרום לקרית גת.

אני שמחה וטובת לב.

הנוף רחב ידיים ולא מעויר בכלל.

הכביש חדש לחלוטין, חלק, ללא מהמורות, אפילו ללא סימוני דרך, שחור משחור, בניגוד משוויע לשטחים שמשני צידיו.

הם (השטחים הללו) היו פעם גבעות חצי ירוקות, חצי קירחות (בערך כמו הנוף כשמדרימים מקרית גת).

השטחים הללו, אני מציינת לעצמי בחלום, כנראה אף הם (ולא רק הכביש) עוברים שיפוצים.

עכשיו צבעם צבע צהוב של כורכר (יש לי תיק בצבע הזה). שטחים נרחבים משני צדי הכביש הרחב והנוח לנסיעה, והכל בצהוב.

מצד ימין לי ולפניי, עומד פסל עצום מימדים של דמות, אף הוא מכורכר. אולם היא (הדמות) מחזיקה מצלמה, גם על כתפה, ואחת נוספת לנגד עיניו והוא מצלם. כך אני מבחינה.

פתאום אני קולטת, שלא שמתי לב לאיזה כיוון אני נוסעת, כי הסתכלתי על הדמות, ואני בכלל לא נוסעת על הכביש אלא ירדתי ממנו, ואני נוסעת לכיוון הפסל הזה.

אני שוברת שמאלה, בכדי לחזור לכביש, נוסעת במהירות גדולה על אדמות הכורכר מלאות המהמורות ועולה שוב על הכביש החדש.

אני שמחה וממשיכה בנסיעה, במהירות הרגילה/ המותרת.

מהר מאוד אני שמה לב שאין לי בלמים, אני לוחצת בכל הכח על הדוושה, ולא מצליחה להאט.

ובחלום, אני חושבת לעצמי, שאני צריכה להתקשר לאוויס- חברת הליסינג, על מנת שיחלצו אותי מכאן, ושולחת יד לחייג *2700 (עכשיו תוך כדי כתיבה, אני נזכרת שהכוכבית הזו שייכת לקופ"ח כללית).

בשלב זה התחלתי להתעורר, ואני זוכרת שהמחשבה שליוותה את ההתעוררות שלי היא שאמנם אני לא אעביר את הגיר ל- parking כדי לא לשרוף את המנוע, אבל אני יכולה להוריד הילוך ל- 2 ואחר כך בהדרגה ל- 1 ורק אחרי כן, ל-parking.


והתעוררתי.

בהמשך היום סיפרתי על החלום לאחותי.

היא השתתקה נדהמת.

אחר אמרה- יש כאן כל כך הרבה אמירות.

כן, חייכתי, אפילו צחקתי בכאב, אני מתדרדרת בלי בלמים.


אחר נפגשתי עם חברות (שוגר, איריס ומוקה) וביזבזתי עוד מלאן כספים.


**

ובסוף היום, כשעצרתי לקנות חלה,
שאל אותי האיש המופקד על הקופה,
מחר חג האהבה, מה קיבלת במתנה?
וכשחייכתי ואמרתי מאומה,
אמר - אל תדאגי, אני אשלח לך סמס מחר,
תראי אותי, יש לי מילה.
אחר פנה לאחד העובדים,
שים לי כאן חבילה של עוגיות,
לזו, היא כל כך נחמדה,
ויש לה חיוך שבא מהנשמה.

נכתב על ידי , 16/8/2008 22:54   בקטגוריות חלומות, חברות, הדברים הקטנים האלו שעושים את החיים לשווים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)