לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

מנחוס


 


   


מנחוס. פשוט מנחוס.


אין אפשרות לתאר את זה אחרת.


הייתי אמורה לעבוד בבוקר. לאחר משמרת ערב.


דריה העירה אותי שעה מאוחר מדי.


השעון המעורר היה מכוון לא נכון.


קפה, יוצאת. כבר פיספסתי את ההסעה, אספיק לאוטובוס שיוצא לכיוון, 20 דקות אחרי.


טראח, אני מתגלצ'ת על המדרגות, קמה צולעת, מכות בשתי הברכיים, שריטות על כל הזרועות.


כולי רועדת אני ממשיכה לכיוון האוטובוס.


שיט, פיספסתי גם את זה, עכשיו אני צריכה, להמתין שעה לאוטובוס הבא.


הגוף רועד, הבירכיים צועקות, אני צולעת, והשריטות מתנפחות.


כבר מוותרת על הרעיון של ללכת לעבודה.


רק מודיעה להם.


 


זה נקרא מנחוס לא?


 


 

נכתב על ידי , 25/10/2004 17:40  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)