לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

אבנים מהירח


לפני כמה חודשים הוא שאל אותי בסמס אם הגיעו האבנים מהירח.
לא ידעתי על מה הוא מדבר.
אחר כך כששאלתי חברה (אני אישה, אנחנו מנתחות כל דבר)
היא שאלה אותי אם נפלתי מהירח....

שיר לסיום יום האהבה...
שזה השיר הכי מושי מושי שאני מכירה בזמן האחרון (לא שאני מכירה משהו מהתקופה האחרונה)




האמת שיש לזה קליפ והשיר נשמע בו הרבה יותר איכותי.
אבל הקליפ לא התאים לי בקונסטלציה.
ולמי שצריך גם את המילים :

אם את עדיין אוהבת אותי
בועז שרעבי
לחן: בועז שרעבי ועמית צח
מילים: עמית צח
אם את עדיין אוהבת אותי
אני אמצא
את כל מה שחסר לך
אם את עדיין אוהבת אותי
אני נשבע
אהיה כל מה שאין בך
אני אתן במתנה
את כל סודות הנשמה
אם את עדיין אוהבת אותי

אביא לך אבנים מהירח
אתן לך אוצרות מלב הים
מה שתבקשי
מה שרק תרצי
אם את עודך
עודך שלי

אם את עדיין אוהבת אותי
אני אמציא מילים
שאת תביני
אם את עדיין רוצה רק אותי
את תמצאי את מה
שתחפשי בי
ואם תרגישי אבודה
אני שלך גם בשתיקה
אם את עדיין אוהבת אותי

אביא לך אבנים מהירח
אתן לך אוצרות מלב הים
מה שתבקשי
מה שרק תרצי
אם את עודך
עודך שלי

אל תחפשי מילים נסתרות
תני לשמיים לפתוח דלתות
רק אם עדיין
אם את עדיין
עדיין אוהבת אותי

אביא לך אבנים מהירח
אתן לך אוצרות מלב הים
מה שתבקשי
מה שרק תרצי
אם את עודך
עודך שלי

אם את עדיין אוהבת אותי
אני אמצא
אני נשבע





וחוץ מזה השירים שאצל פמה הרבה יותר שווים.
:-)

נכתב על ידי , 17/8/2008 22:15  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)