לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

תחושה מוזרה


 


 אני שוכבת במיטה על הגב. מנסה להירדם. אני שומעת את החתולים משחקים בחדר.


ראשי נשען על כרית גבוהה, עיניי עצומות.


כפות ידיי מונחות על ביטני מחוץ לשמיכה.


אני חשה, כאילו גופי מתרומם ועולה. אבל עדיין תחושת המזרן בגבי חזקה. כמו רק חלק ממני מתרומם.


גב כפות ידיי מתחמם כבבעירה, כמו מתקרב למדורה, וזרמים של חום וחשמל יוצאים ונכנסים.


החלק שהתרומם נמצא עכשיו בשיוויון אופקי עם ראשי, מאוזן מוחלט באוויר. כמו רק גופי התרומם ולא ראשי.


עם הזרמים החשמליים שיוצאים ונכנסים דרך גב כפות ידיי, אני חשה איך כפות ידיי עצמן נקמצות מעט, כמו מחזיקות בשני עמודי אבן – אך אינן מצליחות להקיף אותן.


לא, אלו אינם עמודים, אלא טבלת אבן מעוגלת בקצותיה.


הטבלה עשוייה אבן, אפורה, חמימה, לא חלקה, כמו עשוייה מבטון, או חימר מוקשה.


הזרמים ממשיכים, ואני מתאמצת להחזיק כמו היה המשא כבד אך רצוי.


תחושת טבלת האבן נעלמת, ובמקומה נותרה תחושת כאב שלאחר התאמצות, הזרמים ממשיכים אך נחלשים והולכים.


שניה לאחר שהזרמים נעלמים לחלוטין,שני החתולים עולים למיטה, ומתפרקדים לצידי.


 

נכתב על ידי , 28/10/2004 01:58  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)