לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

שאלות שנשאלתי


 עוד לא התחלת לחפש עבודה???

הבוס תמה;

 

אי אפשר בכל זאת לשנות את רוע הגזירה?

ביקשה העובדת הכי חדשה;

 

נו מה עם קורות החיים שלך?

שלח מייל חבר לעבודה;

 

את יודעת באיזה תחום את מתעתדת לחפש עבודה?

שאלה המחליפה;

 

 

רק אתמול נזכרתי לעדכן קורות חיים,

ובלילה, עמלתי קשות

ושוב עברתי על מודעות הדרושים,

זו עבודה קשה לחפש עבודה.

כבר לא יודעת מה אני רוצה,

רק רוצה עבודה.

ורכב בצידה

 I am a material girl

 

 

כל הזמן אמרתי לעצמי

שאני רוצה עבודה בלי לחץ.

ככה, רגועה, עושה את מה שאני צריכה

בלי להרגיש שאני נמצצת ונשאבת.

הקטע הוא שהשבוע הבנתי,

שאני זו שנותנת לעצמי, להמצץ, ולהשאב

(הלו תירגעו, זה לא הקונוטציה הנכונה!!!!!)

שאני היא זו שהופכת את העבודה הכי רגועה להיסטרית

(טוב, נו לא הכי רגועה, ולא אני זו שהופכת אותה ללחוצה

יש בתחום הזה משברים וקרייססים יותר מכל מקום אחר, מדינה מסריחה)

 

כי אני היא זו שחיה בלי לדעת לעשות את האיזון.

 

למישהו יש מאזניים?

  

***

 

הַיָפָה והחנון בגירסת לייב

או

בּוּרוּת זה IN

לפני כמה דקות נשאלתי-

תגידי- קרית שמונה זה בגליל?

 נו טוב, 

לפחות היא ג'ינג'ית קטנה וחמודה.

 

***

חיפשו אותי בגוגל כאן

אני צריכה להבין מזה משהו?

נכתב על ידי , 22/9/2008 17:14   בקטגוריות ענייני עבודה  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)