לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

עיניים


אתמול בערב ישבנו בים


היא סיפרה על על קורס שעשתה לא מזמן.

זה לא פעם ראשונה שהיא סיפרה לי עליו

אבל זו הייתה הפעם הראשונה שהיא הרחיבה.

פתאום התחיל לכאוב לי הראש

יותר נכון המצח, במיוחד במרכז,

היא המשיכה לדבר,

ואני הבעתי התעניינות,

זו לא הייתה הפעם הראשונה שהתעניינתי,

אבל המשיכה פתאום הייתה חזקה.

היא המשיכה לדבר,

אני שפשפתי את המצח,

לא מבינה מאיפה זה בא

פתאום קלטתי.

הכאב בא והלך מאז,

ושוב הוא חזר עכשיו,

העיניים כמעט נעצמות לי.

זה לא מעייפות.

כבר היו לי מקרים של עיניים כואבות בזמן שיחה עם אנשים אחרים.

תמיד היו אלו אנשים עם עוצמות רוחניות.

האנרגיות שלהם מכריעות אותי.

אבל מעולם לא היה לי כך.

זה היה משהו אחר.

 

אני חושבת שנפקחה לי העין השלישית.

היא מעפעפת, מוציאה קורי שינה,

אחרי כל כך הרבה שנים שלא הייתה פקוחה.

זה כואב, פיזית.

 

עכשיו כולם יחשבו שאני מכשפה או שאני מדברת שטויות.

אפשר גם שתי האפשרויות....

נכתב על ידי , 23/9/2008 12:14   בקטגוריות אוי השריטה, השריטה  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)