לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: (). לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ברוך שעשני כרצונו


אוף, שיגמר כבר השבוע הזה.

תחושת הנפיחות המעצבנת,

הרעב המכרסם,

האכילה הבלתי נשלטת,

העצב המתגבר,

הכאב הוירטואלי בכתפיים,

הצורך החופר להניח ראש על כתף,

חוסר הנוחות הפיזית

וטמפרטורת הגוף הגבוהה.

 

בצער תלדי בנים.

ומה אם אני לא רוצה?

 

***

ברוך הוא שעשני כרצונו.

אישה. 

נכתב על ידי , 11/7/2012 20:17   בקטגוריות פי(כס)אמאס  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מילים


אני רוצה לבכות,

ואין לי על מה,

אני רוצה לכתוב,

ואין לי מה.

 

מישהו כתב בי שיר אתמול,

אך בין חדר אחד למשנהו,

ברחו ממני מילותיו.

 

אני צריכה להמתין,

אך כבר לא נותרה בי סבלנות,

השקט,

הדממה,

הלבדיות.

הבניה.

 

 

*  *  * 

 

אני נושמת אותי בתוך עורי,

רוצה לנשום אותך.

גם. 

נכתב על ידי , 10/7/2012 18:54   בקטגוריות פי(כס)אמאס  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רעבה


יודעת שזה לא רעב אמיתי, ובכל זאת.

כבר אכלתי אשכולית הבוקר,

וקטפתי פטל מהעץ,

ויוגורט, 

ואגוזים ושקדים  וצימוקים ותמר.

שקית של פריכיות בטעם טורטיה תירס,

ועדיין אני רעבה.

 

עכשיו קפה.

לא בא לי עליו, ולא רוצה לאכול את החטיף שוקולד שמחכה לי במגירה.

יודעת שמחכה לי ארוחת צהרים עם חברה, טובה.

כן גם החברה, גם הארוחה.

 

אבל אני רעבההההההההההההההההההההההההה.

 

אם כך התחיל השבוע מה יהיה בסופו, כשאהיה בשיא ה- PMS ?

נכתב על ידי , 7/5/2012 12:41   בקטגוריות פי(כס)אמאס  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר? טוב?


יום ראשון

 

לא בוקר טוב.

שונאת את שני האוטו זבל שחסמו את היציאה מהרחוב שלי, את רכב המשא הכבד שחסם את הצומת בכדי להוריד בובקאט, את הפקקים בדרך, את נהגי הקטנועים שנוסעים בין ובתוך נתיבים, שונאת את רוכב האופניים שירד מהמדרכה אל הכביש בלי להסתכל ובלי להתריע, כפי הנראה שהקסדה דמיקולו שהוא חבש תגן גם על כל שאר חלקי גופו, שונאת את הפקקים, שונאת את נהג האוטובוס שנתן לי לפנות שמאלה, את נהג הרכב 4X4 שצפר כי נכנסתי לו בנתיב, את הרמזורים האדומים, את נהג המשאית שהחליט להחנות את המשאית שלו בדיוק בנתיב הפניה שלי, שונאת את הפקקים, את נהגת הפיג'ו 308 האדומה שחתכה אותי ובסופו של דבר המשיכה למקום אחר, שונאת את הפקקים, את עצמי, את ההבנה שיש לי הפרעת קשב וריכוז וזה דפק לי את הלימודים בתיכון, באוניברסיטה, החיים בכלל את הסופ"ש האחרון, שונאת את כל העולם.

 

בוקר לא טוב, ישראל,

המשך שבוע נפלא
נכתב על ידי , 6/5/2012 09:27   בקטגוריות אני אוהבת אותי, הדברים הקטנים האלו שעושים את החיים לשווים, פותחת את הג’ורה ומורידה את הזבל, פי(כס)אמאס, רעש  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני רוצה לחיות רחוק מכאן. להתכסות במעטה כבד ואפלולי והליעלם. איך אנשים ממשיכים לחיות ככה אני לא מבינה. כמה כאב ועצב יש בחיים הלו. איך הם קוראים לזה חיים. זה לא חים אלא התקיימות. חייב להיות משהו אחר שמחזיק אותם בכל שגרת אפור הכהה הזו. השפיות שלי הולכת ונעלמת. מתמוססת בתוך כל זה. אני לא רוצה להיותכאן. אני לא שייכת. תחזירו אותי בבקשה למקום שלי.
נכתב על ידי , 23/8/2011 10:03   בקטגוריות פי(כס)אמאס  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)