לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just Keep Breathing...And Don't Give Up


זה בלוג של ילדה עם חיים מאד מוזרים...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

מסיבה במוסד!...


אהה...איך שאני מתה על מסיבות במוסד...היה כל כך טוב...

בהתחלה סתם נתקענו בחוץ איזה שעתיים...אחרי שעה לרה נכנסה ואני נשארתי עם חבורה של בנים ששיגעו אותי...

קנינו בירה ונכנסנו...

היו ממש קצת אנשים בהתחלה...ולאט לאט אנשים התחילו להגיע...

לרה...הייתה לך הופעה בת זונע!...ואל תגידי שזה היה גרוע!...

אנשים המשיכו לבוא...והיו המון להקות ממש טוב...התחלתי להתחרפן שם...רקדתי וצעקתי כמו משוגעת...זה היה כל כך כיף!...

רק מה שהרס לי חצי מהערב היה שלפני שנסעתי ביקשתי מאיגנט לא לשתות הרבה...ואז הוא מתקשר אלי כולו שיכור תחת...וזה עוד אחרי שביום שלישי הוא השתכר תחת ורבנו...עד שסלחתי לו...הוא הולך ושוב דופק לי את אותו הקטע...

קיצר...אני לא יודעת מה אני הולכת לעשות איתו...כי מצד אחד אני ממש אוהבת אותו...ואני לא רוצה שנריב...אבל מצד שני...הוא דופק לי קטעים מסריחים ואני זו שנפגעת...

קיצר...לא היה לי כח לצלם אתמול תמונות...צילמתי כמה סרטונים אבל אין לי כח להעביר אותם מהפלא...

בערך ב-2 כולם התחילו להתפזר...ולא היה לי כח להשאר...אז הערתי את ההורים שלי והם לקחו אותי ב-2 וחצי...רק בסביבות 3 הלכתי לישון...ועכשיו אני כולי דרוסה כי חם לי מוות...

טוב...תהנו לכם בפורים...=]

נכתב על ידי , 22/3/2008 14:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומולדת לאיגור...


מזל טוב!...ביום שישי יצאנו לחגוג את היומולדת של איגור-חבר של סאשה...

סתם באנו לפארק...אני ניפגשתי עם טל והלכנו...כשהגענו לא היו הרבה אנשים...שתינו קצת...ואז באו עוד המון אנשים...שתינו המון...היה ממש טוב...

כל הערב שיגעתי את איגור שסאשה לא תבוא וכל זה...ובסוף היא באה והוא היה ממש מאושר...חח...

היו פול צחוקים...רק שלי נהרס כל הערב כי איגנט היה אצל סבא וסבתא שלו בצפת וממש התגעגעתי אליו...

התחלתי לשגע את כולם שהוא לא נימצא ועצוב לי...אבל בכללי היה ממש נחמד...

היו מכות...הפעם לא רק הבנים הלכו מכות...גם הבנות...חח...רק חבל שאני הלכתי לאיבוד כזה קרה...

קיצר...היה ממש טוב...

אחרי זה חזרתי הביתה בסביבות 2...סאשה ישנה אצלי...

ביום שבת איגנט חזר...והתנפלתי עליו כמו לא יודעת מה...

בכללי הכל רגיל...יש כמה בעיות בחבורה...אנשים הולכים מכות קובעים מכות...שיהיה...

עוד מעט פורים...ואז המסיבה במוסד...ואין לי תחפושת...=[

אני רוצה להתחפש לארנב שחור...אבל בשום מקום אין תחפושת נורמלית...=[

21.03.08...מסיבה במוסד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שיהיה לכם שבוע כייפי...ופורים שמח...אני באה למוסד!...אתם?...

נכתב על ידי , 17/3/2008 18:07  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פאקינג שישי!


בשישי יצאתי לשתות עם אנשים...שתיתי איזה 20 כוסות וודקה אחת אחרי השניה...אחרי זה התהלכתי מסטולה...חח...אני וסאשה גנבנו לבנים בקבוק וודקה והלכנו איתו ברחוב...תתארו לעצמכם...2 בלונדיניות...שיכורות תחת הולכות ברחוב עם בקבוק וודקה...משטרה עברה לידנו ולא עשתה כלום...חח...

אחרי זה באנו לפארק ליד הקניון ושם היו כולם...היה ממש כיף...עד שבאו כמה יזירי והתחילו לחוש...ומה אני רואה...הם מוכרים לי...כמה מהם...והיה שם גם ידיד שלי שאני מכירה מאז שהגעתי לארץ...אני כזה יושבת לי עם החבורה של המוכרים...ואנחנו מדברים ומעשנים לנו בשקט...בזמן שכל השאר מבררים מה קרה...חח...חשתי את עצמי שאני עושה שלום...חח...

אחרי זה באה משטרה וכולנו עפנו משם...ואז אני אקסנה סטרילוק איגנט ויטליק ועוד מישו הלכנו למקלט של טרזן...שם התנחלנו עד הבוקר...ויטליק נירדם...ואני שכבתי עם איגנט על מזרון אחד...ואקסנה וסטרילוק על אחד לידנו...כל הלילה שמעו נשיקות וקולות מוזרים בכל המקלט...ולאקסנה היו כל מיני יציאות מוזרות שנזכור לה לכל החיים...

באמצע הלילה טרזן הגיע סיפר לנו איך היה במסיבה והלך לישון...ואז בבוקר כולנו קמנו עם כאבי ראש וזזנו הביתה...

לי לא נתנו לישון וסחבו אותי לקניות בכל מיני מקומות מוזרים...

ביום שישי איבדתי את הקול כמה פעמים...אתמול השתעלתי בקטנה...ועכשיו אני יושבת עם חום...כאבי גרון ובלי קול...איך אני מסוגלת להיות חולה בחום הזה?!

תאחלו לי להבריא מהר...פליז...

שיהיה לכם שבוע כייפי...ושלא תהיו חולים כמוני...ביי...3>

נכתב על ידי , 9/3/2008 22:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 364576805 

תמונה




9,770

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לo°o~dead~girl~o°o אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על o°o~dead~girl~o°o ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)