לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just Keep Breathing...And Don't Give Up


זה בלוג של ילדה עם חיים מאד מוזרים...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

מסיבה בוירוס


אתמול הייתי במסיבה בוירוס(מועדון רוסי)...בעיקרון אם זה מועדון מסוג אחר...הייתי אמורה ללבוש נעליים על עקב...ולבשתי...נעליים על עקב בגובה של 15-20 ס"מ בערך...אחרי רבע שעה של הליכה עד למרכז נימאס לי ופשוט הלכתי יחפה כל הדרך עד המועדון...במועדון החזרתי את הנעליים וסבלתי איתן...שתינו המון...ידיד שלי המליץ לי על איזה קוקטייל פינה קולדה או משו כזה...ופשוט התמכרתי לזה...שתינו הרבה טקילה והיה ממש סבבה...אנשים מוזרים הזמינו אותי למשקה וזה...ואז גם רקדתי עם איזה מישו בן 20 ופתאום שמתי לב שאיגנט בוהה בי...זה היה עצוב...מרוב יאוש התחלתי להכיר לידידים שלי כל מיני בנות מהמועדון...וזה היה ממש מצחיק...חח

בערך ב-2 יצאנו החוצה..שתינו עוד קצת ואז אני ואיגנט הלכנו לים...היה כל כך כיף...רק שנינו...בים...נכנס למים בחזיה ובמכנס קצר והוא ניסה להטביע אותי...ככה השתגענו איזה שעה..ואז בא איזה ערבי והתחיל לחפור לנו...ובדיוק כשבאנו ללכת הוא ליטף אותי ואיגנט חטף כאלה עצבים...פאק...טוב שהוא לא עשה כלום...

פגשנו את כולם והתחלנו לזוז לכיוון התחנה...עלינו על אוטובוס...אני נרדמתי...

באתי הבייתה כולי דרוסה ומתה וישר עפתי לישון...כשהתעוררתי שמתי לב מה קרה לרגליים שלי בגלל הנעליים...כל הרגלים שלי מדממות ויש לי כמה פצעים בגלל שנפלתי באבנים בים...ועכשיו אני גוססת ואני לא יכולה ללכת...

לפחות קיבלתי בירה מאבא שלי...חח...

שלשום ישנתי אצל סאשה...והיה כל כך כיף...דיברנו המון וראינו סרטים מוזרים...ואז אח שלה התחיל לתקוף אותי והחתול שלה שונא אותי..חח..היה ממש כיף...

קיצר...חופש נעים לכולם...=]..ביי ביי

נכתב על ידי , 24/4/2008 20:23  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם עוד עידכון...


אממ...מה יש לי לעדכן?...

חופש פסח עובר כמו כל חופש אצלי...המון אלכוהול...שינה...סתם משתגעת לי...

יום שישי שעבר לא עשיתי כלום...הייתי מתה מידי אז נישארתי בבית...ישנתי...

ככה כל שאר הזמן אני בבית...ואז בערב יוצאת לשתות...

עבודה...לא מצאתי...הגעתי למסקנה שפתח תקווה זה מקום מעפן...אין משום מקום עבודות...כלום!...ואני צריכה כסף דחוף...כי ההורים כבר מתחרפנים ממני...ניארה לי שמאז שהחופש התחיל בזבזתי משהו בסביבות 500 שקל רק על בירה/בריזר/וודקה וסגריות...

יום שישי הזה נדפק לי בגדול...

הייתי אמורה לישון אצל איגנט...הכל היה סבבה...עד שהוא נעלם...חיפשתי אותו בכל מקום...ואז מצאתי אותו רק ב-2 בלילה...הוא היה עצבני ולא רצה לדבר איתי...אחרי איזה שעתיים של נסיונות לשכנע אותו לספר לי הבנתי מה קרה...היו 2 בנים שישבנו איתם באותו ערב...יורה ורומה(היו עוד הרבה אבל הכל בגללם)...קיצר...רומה הלך לדבר עם איגנט...ובזמן שהם דיברו דיברתי עם יורה...אחרי זה יורה הלך לדבר עם איגנט ואני בנתיים שתיתי ודיברתי עם רומה על מוזיקה...מסתבר שבזמן שכל אחד מהם דיבר עם חבר שלי ואני דיברתי איתם...הם התחילו לשגע אותו בקשר לזה שהשני מנה להתחיל איתי...ואז התקשרו אליו חברים של אח שלו ואמרו לו לבוא כי אח שלו השתכר...אחרי שהוא חזר הוא היה עצבני על כולם...בעיקר עלי...ואז סתם דיברנו...ואני עוד פעם הייתי צריכה לבקש סליחה ממנו...למרות שאין לי מושג במה אני אשמה...

היום הוא אסף כמה בנים והם תכננו ללכת להחטיף לרומה כי הוא ממש עיצבן את איגנט...ואני וסאשה נסחבנו אחריהם כדי לראות מה יקרה...בסוף לא מצאנו אותם...ואני גם חושבת שאני יודעת למה...

לפני שהם הלכו...איגנט התקשר ליורה והודיע לו שהוא רוצה לדבר עם רומה...יורה בטוח התקשר לרומה והזהיר אותו...איזה בוגד!...למרות שאני ממש לא רוצה שמשהו יקר...הבטחתי לאיגנט שאני לא אתערב ולא אנסה לעצור אותו...=[

ביום שבת בבוקר חזרתי מתה הביתה ואמא שלי סחבה אותי לאיזה חברים של המשפחה...בדרך לשם חטפתי בחילה...כשהגענו לשם באמצע איזו שיחה עפתי לשירותים והקאתי את הנשמה...ניראה לי שמשהו שאמא שלי הכינה הרעיל אותי...אבל אמא שלי התחילה להתעלל בי ואמרה שאני בטוח שתיתי כל הלילה ולא סתם הקאתי...זה היה ממש עצוב...=/

ביום רביעי...אני אמורה לסוע לוירוס...לאיזו מסיבה...אני מקווה ששום דבר לא יתקלקל והכל יהיה בסדר...

וסתם תמונה מיום שישי לפני שבועיים...


כע...אני שיכורה בתמונה הזאתי...אחרי אפסנט ירוק...

קיצר...תהנו לכם בחופש...ואל תעשו יותר מידי שטויות...

ביי ביי פיפל...לוב יו...=]

נכתב על ידי , 21/4/2008 00:33  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הגיע הזמן לעדכן...+תמונות...




וואו...יש לי המון מה לכתוב...אבל אין לי כח...

לפני שבוע היה לי טיול שנתי...היה ממש טוב...טיפסנו על הרים...ואני נפלתי כל כמה שניות ככה שחזרתי נכה...הייתה שמש והיה קר רצח...אז ישבתי והתחממתי בשמש ובסוף נישרפתי...=/...בלילה לא ממש ישנתי...כי לרה סגרה אותי מחוץ לחדר...היה ממש כיף בלילה...הפכנו את השירותים שלנו למחששה ובבוקר לא יכולנו להתקלח מרוב סירחון...ביום השני היינו בצוק מנרה והיה ממש סבבה...כל הנסיעה ביום השני ישנתי...והיה קטע מעצבן...אנחנו כזה נוסעים...כל האוטובוס יושן...פתאום הנהג עולה על פס האטה בשיא המהירות וכל האוטובוס על איזה 10 מטר באוויר...כולם נדפקו עם הראש בתיקרה ונחתו בפוזות כואבות במיוחד...ככה הטיול היה ממש נחמד...

ביום שישי אחרי זה יצאתי לשתות עם כולם...איגנט השתכר תחת אז קראתי לאח שלו שיקח אותו...בסוף סבלתי אותו כל הלילה...רבנו כמה פעמים אבל השלמנו...שישי רגיל...

השבוע היה ממש מסריח...ביום רביעי מבחן שכבתי בביולוגיה...לא ידעתי כלום...ובסוף כתבתי מכתב תלונה להנהלה...ביום חמישי על הבוקר מבחן שכבתי באזרחות...גם שם בקושי ידעתי משו...

אתמול הייתה מסיבה אצל לולה...לפני זה יצאתי עם סאשה אולג וויטליק לשתות אפסנט...כשבאנו שתינו שם...אחרי זה התחילו בכות והיו פול בעיות...שברו חלון וכמה איברים...ניראה לי איגנט פתח למישהו את הראש...קיצר בזמן שהבנים הלכו מכות הבנות ניסו להרגיע את לולה...אחרי שהכל ניגמר נעלמתי על איגנט וסתם דיברנו...והוא גילה על זה ששתתי אפסנט אז הייתי צריכה להבטיח לו שאני לא אעשה את זה יותר...חוץ מזה הכל היה סבבה...

והיה קטע ממש מסריח במסיבה...באתי לשם על 15 סיגריות בערך...הוצאתי לעצמי אחת ואז הלכתי לשתות ולרקוד...כשבאתי להוציא לי ולטל סיגריות מה אני רואה?...2 סיגריות...פיזדץ...איזה אנשים מגעילים...פותחים תיקים שלא שלהם ועוד גונסבים סיגריות...זהו...נימאס לי...לא רק שתמיד כשיש לי סגריות אני מביאה לכולם וכשאני מבקשת כולם עומדים מעשנים ולאף אחד אין...הם עוד גונבים לי סגריות!...איזה אנשים מגעילים!...

אני ואיגנט כבר 3 ומשו חודשים ביחד...שברתי שיא!...=]

אני ממש אוהבת אותו!...

והנה תמונות...


אני ולרקה פרשנו לשיחים בטיול השנתי..=]


אני...=]


עוד פעם אני...=]...עם עיניים ממש גדולות...=/


אני...=/


זהו!...אין לי כח להעלות עוד תמונות...זה מעצבן...

שבוע נחמד לכולם...


נכתב על ידי , 5/4/2008 19:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 364576805 

תמונה




9,770

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לo°o~dead~girl~o°o אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על o°o~dead~girl~o°o ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)