לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.


פעם יכלתי להגדיר מי אני בצבעים של שחור ולבן וצהוב. והייתי אחת שאין דומה לה והיא דומה לעצמה לרוב. היום אני מישהי, זה כל שאוכל לומר. יום יבוא ואגלה את השאר.

Avatarכינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

הלוואי וכבר מחר שוב תהיי שונה...


 

זה לא פשוט לראות את המבט שלך

חלול

כמו צינור,

זה לא פשוט לראות את המבט שלך

ריק

ואפור.

 

אני יודעת שזו לא באמת

את

מסתכלת עלי תחת נטל הזקנה

ואולי

כבר מחר

שוב

תהיי שונה.

 

אבל זה לא פשוט לראות את הפנים שלך

חרושות קמטים כמו שדה שזה עתה נזרע

וזה לא פשוט לשמוע את הקול שלך

מבולבל ולא מבין ולא יודע איך ומה.

 

כל כך קשה לראות אותך בוכה

ועוד יותר קשה לדעת שאת לא יודעת למה...

את צריכה תשובות, צריכה קצת נחמה קצת מנוחה

אך קורסת לעצמך מכובדה של שכחה.

 

אני יודעת שזו לא באמת

את

מסתכלת עלי תחת נטל הזקנה

ואולי

כבר מחר

שוב

תהיי שונה.

 

זה לא פשוט לראות את הפנים שלך

    ככה

לא פשוט לראות את העצב בעינייך

ואיך אוכל לחיות כשאני לא ממש יודעת

מה קורה איתך

ומה עובר עלייך?

 

הלוואי וכבר מחר שוב תהיי שונה...

נכתב על ידי , 17/7/2012 22:21   בקטגוריות גברת חיוך, שירה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , האופטימיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת חיוך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת חיוך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)