לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מההתחלה...



Avatarכינוי:  שקט.

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

השינוי הזה, הצבע שחזר, הוא בזכותך


כתבתי פוסט מאוד ארוך אתמול אבל בקלות אפשר לזהות אותי ממנו. כתבתי שם יותר מידיי פרטים.

 

אז בקצרה...

רציתי לומר לך תודה. אתה יותר מהרבה. הייתי מאושרת בכמה ימים האלו. עזרת לי, הכרתי בנאדם כמעט מושלם (אם הדבר הזה שגרם לי לקטוע את ההמשך היה נעלם היית מושלם).

ראיתי שאני מסוגלת להרגיש אושר, פרפרים בבטן, ושיראו לי את הברק בעיניים.

גרמת לי להרגיש מיוחדת, ולא הבנתי למה בנאדם כמוך רוצה מישהי כמוני. אתה הרבה יותר ממני, עברת יותר ממני, ואתה במקום אחר ממני, גבוה יותר, אני קצת עדיין ילדה כזאת.

אתה נדיר.

 

ויש לי עוד כ"כ הרבה אנשים להגיד להם תודה.

לידיד שלי שבתקופה הזאת נראה לי שצחקתי רק בגללו חחח...אני בטוחה שהייתי כ"כ עצובה אם לא הייתי מדברת איתו.

ולעוד ידיד שתמיד תמך בי והקשיב.

שניהם הקשיבו לזיוני שכל שלי בעצם.

 

ולחברה טובה שלי שהתקשרה למרות שלא התקשרתי אליה בזמן הזה, ורצתה לצאת איתי הרבה, למרות שסרבתי כל הזמן.

ולחברה טובה אחרת שהכרתי כאן, שהיא תמיד הקשיבה לי ועודדה אותי, והשיחות איתה היו לי נורא חשובות.

 

ולעוד הרבה חברות מכאן שהשיחות איתן עזרו לי.

ולעוד ידידים מהבית ספר, וחברות אחרות שלי.

 

האמת ש3 שבועות האלו שעברו מהפרידה, חוץ מהיומיים הראשונים, הייתי מאוד מאוד שמחה.

הפוסט הקודם נכתב ברובו בגלל מישהו אחר, לא האקס.

 

בכל מקרה, החלטתי להפסיק קצת עם השחור שהיה איתי בחודש הזה, היו דברים טובים בזמן הזה וחבל שאני לא מצליחה לראות אותם.

הבלוג עדיין לא ורוד (והוא גם לא יהיה, כי החיים לא ורודים, אבל היי לעולם אל תגיד לעולם אבל בכל זאת...) אבל הוא גם לא שחור מידי.

ראיתי אתמול את הסרט הסוד והוא הכניס לי קצת שכל. אחרי הרבה זמן שלא ראיתי אותו.

 

האמת היא שאני חולה, וכבר יומיים אני לא בעבודה, ואני מאוד (!!!!) מבואסת מזה.  אבל אין מה לעשות.

 

צריך לומר תודה על מה שיש ולשתוק!

נכתב על ידי שקט. , 16/5/2008 08:12  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עוד כותבת אחת. ב-17/5/2008 20:15



24,885
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקט. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקט. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)