לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מההתחלה...



Avatarכינוי:  שקט.

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

שנאה עצמית...פוסט קשה...יותר מידיי...


אני מפגרת. אני זבל, זבל. אני כלום, אני אפס. אני חרא. חרא בנאדם.

אין לי מזל, אני תמיד סובלת. ואני תמיד אסבול.

אני תמימה, אני מאמינה יותר מידיי, אני אופטימית יותר מידיי, אני דפוקה. אני מעצבנת. אני מעוררת רחמים.

אני טפשה, אני נחותה, אני לא כמו כולם, היופי שלי לא שווה כלום כי אין לי כלום.

אני הכי מטומטמת שיש. אני נותנת לאנשים לדרוך עליי. אני פתי. אני נאיבית. אני סתם בנאדם.

אין לי בטחון עצמי. אני בכיינית, אני בוכה כמו ילדה. אני לא מצליחה להפסיק לבכות.

אני ילדותית. אני טובה מידיי, אני רגשנית מידיי, אני לוקחת ללב כל דבר.

אני לא מסוגלת להרזות 2 קילו ולחזור להיות 49. אין לי כוח מספיק. אני טיפשה טיפשה טיפשה טיפשה!

לא פלא שבחרת לנסוע לחו"ל לזיין ולא להיות איתי. כי מי אני בכלל? למה שתרצה להישאר כאן בשבילי?! אני אפס, אני אפס, כלום. ופחות מזה. למה עשית לי את זה? למה התייחסת אליי ככה? למה זלזת בי בשיחת פרידה הזאת? למה?! כי אני סמרטוט, אני לא שווה כלום. כלום כלום כלום.

ועוד חשבתי שיהיה לי טוב. חשבתי שמתחילה תקופה טובה.

התחיל משהו כ"כ טהור איתך, אבל סיימתי את זה, זה לא בשבילי, ואני לא מסוגלת להיפגע יותר, אבל זה נשמע הכי דפוק אבל ממש רציתי אותך. אתה בטח שונא אותי. שאלתי ואמרת שלא. אבל פגעתי, ולא נתתי לך להכיר אותי, וגרמתי לך להיות מבואס.

ואני חרא חרא חרא.

אין לי חברות אמיתיות. אני חולה עכשיו ואני מפסידה ימי עבודה. בטח בפסיכו קבלתי נמוך.

 

ואני באמת באמת אהבתי אותך. אני באמת באמת באמת אהבתי! אתה לא מבין כמה אפילו! למה עשית לי את זה? אני הרגשתי שנועדנו אחד לשניה, אני רציתי לעשות קעקוע שלך. אתה קולט! אתה קולט כמה מטומטמת אני, כמה טפשה, פשוט צריך לצחוק עליי, כי אני זבל !!!!!!

אתה נהנה ואתה צוחק בטח ואתה התגברת, ואתה לא חווה אכזבות חדשות, כי אתה סתם מחפש לזיין אחרות, אבל אני כמו מטומטמת מתאהבת סתם.

 

התאהבתי בך ופגעתי בי כל הזמן מחדש.

התאהבתי בך אתמול וזה לא הצליח, אבל אתה מתוק זה רק כי יש לי תפיסת עולם מטופשת. אמרת שאתה מעריץ אותי, איך אפשר להעריץ מישהו כ"כ דפוק!?!

ואתה כבר לא כותב לי. בשביל מה שתכתוב לי?

למה יש לי ציפיות בכלל? הרי הכל נהרס בסוף. הכל הכל הכל נהרס לי בסוף.

 

אני מרגישה זבל, מושפלת, פגועה, ופוגעת, קשה קשה לי קשה לי עם עצמי.

כאילו שנולדתי עם קללה כזאת שכל החיים שלי אני אסבול.

מהיום שאני זוכרת את עצמי סבלתי. ויש לי כוח סבל. דווקא מאוד גדול, הרבה אנשים לא היו עוברים את מה שעברתי. אבל אני...אני באמת רציתי, רציתי, אני רציתי, וחשבתי שזה יעבוד לנו, וחשבתי שגם מה שהיה עכשיו יעבוד, וגם לפני כמה ימים. אבל זה מת.

הכל מת.

כל מה שרציתי.

אני לא אשיג כלום בחיים שלי.

כי ככה אני.

אפס.

 

תבכי תבכי מגיע לך, זבל!!!

נכתב על ידי שקט. , 14/5/2008 21:44  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של the world is my ב-18/5/2008 21:05
 



חולה וקמצנית ;-)


אני רשמית חולה. אבל זה לא אומר שאני מוותרת על סדר יום רגיל.

מה שכן אני חולה (תרתי משמע חח) על הקול שלי עכשיו. הוא צרוד כזה.

 

אני גאה בעצמי, אתמול עבדתי מ8 עד 4, ובערב עשיתי בייביסיטר וחזרתי ברבע ל1 הביתה. נרדמתי ב1 וחצי בערך, וקמתי ב7 לעבודה. ישנתי 5 וחצי שעות, והייתי היום מאוד עירנית, עבדתי עד 4. היה נורא כייף, קצת פחות בסוף היום כי הגרון שלי כאב מאוד, אבל בכללי היה סבבה.

 

האמת אני מתחילה להתרגל לעובדה שאין לי חבר, ואני מרגישה שזה לא חסר לי כמו שחשבתי. העבודה ממש ממלאת לי את היום. אין לי בעיה גם שהוא לא איתי, זה כבר לא כואב כמו לפני שבוע למשל.

אני מרגישה דווקא מרוצה מעצמי, ויותר מהעובדה שלמרות שאני לא ממש מרגישה טוב אני לא מוותרת לעצמי וממשיכה כרגיל.

 

ביומיים האחרונים נופל לי האסימון, אני לא מבינה בשביל מי בכיתי כ"כ, ובשביל מי כאבתי ורדפתי. לא יודעת, הוא מכוער מבחוץ ומבפנים, פתאום אני קולטת מה באמת מגיע לי. והוא תמיד היה אומר לי את זה, אבל פשוט לא ראיתי.

תמיד הוא לא היה מבין למה אני אוהבת אותו, והוא תמיד היה משווה ביני לבינו ולא מבין למה מישהי כמוני רוצה אותו. ולא סתם אהבתי אותו, אהבתי אותו בטירוף.

 

אתמול היה לי יום מושלם. כ"כ נהנתי בבייבי סיטר.

 

חברה שלי רוצה שניצא, אתם לא מבינים כמה בא לי ללכת עם חברה לבית קפה לסלט (חלומי או רוקפור אהההההה! אני רוצה), אני מזה חולמת על זה. או למקס ברנר, או סתם לאנשהו אחר.

אבל ממש קשה לי לבזבז כסף. אמא אמרה לי כמובן שעכשיו אני מממנת את עצמי, ויש לי כבר הוצאות, אני עשיתי חישוב שאני מוציאה 300 בערך כולל פלא, בלי בילויים ובלי בגדים וכאלו.

והכסף שאני מרוויחה תכלס אני עובדת בשבילו קשה. עבודה בגן זאת עבודה פיזית.

160 שקל בזבזתי על בגדים לקייץ, שזה סבבה איכשהו כי אני חייבת להתחדש טיפה.

אבל סתם לסלט לבזבז שעתיים וחצי של עבודה? (כלומר 50 שקל בערך) סתם מבאס.

נהייתי יותר קמצנית ממה שאני, ואני קמצנית.

גם יש לי קטע כזה שאני מרגישה שהשעות שאני בבית הן שעות של הפסד. כאילו אתמול נגיד הייתי 5 שעות בבית מכל היום, שזה 100 שקל הפסד. חחח איזו תפיסה מעוותת.

 

אני מאוד לא מרוצה מהתזונה שלי בזמן האחרון.

זה מורכב מ- בוקר - סנדביץ עם חביתה, ולאורך כל היום - או 1-2 סנדביצים של הגן כמובן, עם שוקולד או חומוס או גבינה, או לחילופין האוכל של הגן שזה פסטה/אורז/פתיתים וכאלה, עם קצת בשר.

כשאני באה הביתה, אז זה ממתקים או פתי בר, קיצר הכל לחמים וכאלו. דברים לא בריאים.

וקשה לי לשנות את זה, יש בנות שאוכלות תפוח בעבודה, אני יכולה להביא, אבל אני נורא רעבה שם ותפוח זה לא הכי מפתה. לפחות בבית אני צריכה לאכול בריא, אני חולה על יוגורטים ועל בשר שזה אוכל טוב. לא מבינה מאיפה כל החטיפים האלו באו. ולמה הפסקתי עם הבריא?! אני חייבת להתחיל לשמור אחרת באמת אני לא אוהב את הגוף שלי. אני צריכה להישאר רזה, אני ממש מפחדת להפריז עם הג'אנק הזה.

 

חחחח אתם יודעים שאני הולכת לישון עם השירים ששרים להם בגן? וגם עכשיו הם מתנגנים לי בראש. כמה מוזר זה.

נכתב על ידי שקט. , 13/5/2008 19:13  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של my angel? ב-16/5/2008 20:04
 



אממ הימים...


אוף כואב לי הגב בצורה נוראית, אני לא יודעת מה לעשות. גם טיפה הצוואר והרגלים. והגרון.

עשיתי טעות ולא שתיתי 3 וחצי שעות ועבדתי, והייתי מאוד עייפה וטיפה חלשה, ונפלתי, כי נתקלתי באיזה משהו והיה המון בלגן באותו זמן, לא משהו רציני וילדים לא היו שם, אבל סתם הרגשתי רע בגלל זה. כמו ילדה קטנה.

 

אתמול עבדתי מ8 בבוקר עד 5. היה יום ממש כייפי וקשה.

היום עבדתי מ8 עד 4, יש לי מעט זמן לנוח ואני הולכת לעבוד עד הלילה.

 

האמת שהימים האלו נורא מועילים לי כי אני בקושי חושבת על דברים שמציקים. אני כל הזמן עסוקה. נורא מוזר לי להיות בלי חבר, לפחות בלי מישהו שמתקשר אליי כל יום לשאול איך הוא עבר, אבל לפחות יש לי אנשים אחרים לספר להם.

 

אתמול בכלל הייתי בבית כמו שצריך רק ב7 ומשהו, חחח אני זוכרת שכ"כ הערכתי את הבית, סתם ישבתי מול הטלווזיה ואכלתי חטיפים וראיתי עובדה ומזה שמחתי. חחחח...ובכלל לא רציתי לישון, רציתי לנצל את הזמן בבית כמה שיותר, אני לא רגילה להרגשה הזאת.

 

מקווה להרגיש קצת יותר טוב.

לא דברתי עם חברה ממש ממש טובה שלי שבועיים, אנחנו חברות 5 שנים, וכאן היא הוכיחה לי שהיא לא באמת חברה טובה. כי חברה זה לא להתקשר אליה כדי לזרוק את הזבל כשהחבר מעצבן, אני לא טובה רק לזה.

נכתב על ידי שקט. , 12/5/2008 18:09  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של my angel? ב-13/5/2008 19:29
 




אני מתעצבנת ממש מהר בימים האחרונים.

אני גם שמתי לב שאני לא רוצה לדבר עם אנשים על החיים שלי. אולי כי הם קצת חרא חיים? חחח...

וכבר כתבתי איזה 5 פוסטים ארוכים אבל החלטתי שהם לא טובים מספיק ומקומם בטיוטה.

 

נמאס לי מהמצב הזה. נמאס לי מהחודש המגעיל הזה שהיה לי, נמאס לי להיות אחת שמאמינה למילים.

קשה לי. למרות שתראו אותי הרבה צוחקת ושמחה, וזה כן בא מהלב.

פשוט זה לשים בצד סיפור של שנתיים וחצי ולהתחיל הכל מההתחלה.

הכרתי אותו בסוף גיל 17. ב18 כבר היינו יחד. כלומר הגילאים שהוא היה בחיי - 17 18 19 20. הרבה.

 

עכשיו זה בלעדיו. אני מתחילה את הכל ואני בלעדיו, גם לא בתור אשליה או פנטזיה או חלום.

גם כשהייתי איתו הרגשתי לפעמים לבד, במיוחד בחודש האחרון. אבל לפחות חשבתי שהוא איתי.

זה לא זה נכון? אבל לא יודעת יש מישהו שזה כן זה?

 

נכון שהתאהבתי אחריו. אבל הוא תמיד ריחף שם מעל. עכשיו אין מצב כי הוא פגע בי במקום הכי קשה.

דברתי עם כמה בחורים שהכרתי ביומיים האחרונים, כולם משעממים אותי, כולם אותו דבר, כולם שטחיים, אין משהו כובש. ובמי שיש משהו כובש (מעט אנשים) אז יש דברים דפוקים אחרים שמורידים.

 

איך אנשים יכולים להתגרש? אנשים חיים יחד, קמים יחד, ישנים יחד, מביאים ילדים, כאילו איך אפשר להתגבר על שנים של יחסים?!

 

הבנאדם שטען כביכול שהוא הכי אוהב בעולם ושהוא תמיד יואהב אותי (לא האקס הזה, אחריו), וקנה לי מתנות כמו מטורף, ובכה כשהיינו יחד כשהתרחקנו, ופחד שהקשר לא הסתיים, ואמר שהוא תמיד יהיה שם ובלה בלה, התגבר כמו גדול, יש לו מישהי חדשה ומסתבר שהוא לא בכה עליי אחרי שנפרדתי ממנו.

מצד אחד אני שמחה שעשיתי בחירה נכונה כשנפרדתי ממנו כי אם אדם מסוגל להתגבר אז זה לא זה לדעתי.

הוא כמובן גם לא התקשר או שלח הודעות אחרי שנפרדתי ממנו.

 

אבל פתאום אני מרגישה ממש חשופה. כאילו אין לי הגנות, תמיד היתה לי את הגנות של -

"החבר השני אהב אותי כמו שאף אחד לא אהב אותי, אז היי, אם תפגע בי לא אכפת לי כ"כ, כי כבר אהבו אותי באמת". ועכשיו זה לא הכי נכון.

"היו לי חוייות מתוקות ורומנטיות עם החבר הראשון, אז אם תפגע בי זה לא משנה לי, כי יש לי זכרונות מתוקים".

ועוד כמה הגנות שלי הלכו בחודש הזה.

עכשיו אין לי לאן לברוח ולהגן על הרגש שלי.

 

ואם בחרת לוותר עליי. אז אומר משהו עליי. אני לא מספיק...

ואם התגברת עליי כ"כ מהר זה גם אומר משהו עליי.

 

אבל לפחות אני לא בוכה עליו. זאת השפלה, הוא בטח נהנה וצוחק לו ואני לא אבכה וארגיש רע.

הרי לפני שנתיים כשנפרדנו, בחודש הראשון לפרידה, אני בכיתי כמו מטורפת וכאב לי הכי בעולם, והוא הרגיש טוב.

 

חשבתי להעסיק את עצמי בכסף. חשבתי למצוא עוד עבודה ולהציב לי סכום מסויים שאליו אני אצטרך להגיע בסוף השנה, וכך אני אעבוד הרבה וזה מה שיעסיק אותי. אבל אמא ממש ממש נגד זה, היא אומרת שאני אבוא לעבודה השניה עייפה מאוד, ואני לא אצליח לתפקד כמו שצריך, כי תכלס עבודה בגן מעייפת, ואז היא אומרת שמרוב דברים אני יכולה להישאר בלי כלום. ואני צריכה להתרכז במשהו אחד. ואני חושבת שהיא דיי צודקת.

 

אז חשבתי להרזות 2 קילו, להגיע למשקל הזה שהייתי לפני 4 חודשים, משקל שאם אני מרזה ממנו קילו ומשהו אני מגיעה לתת משקל. ממש אהבתי איך שנראתי שם.

חזרתי לאקס במשקל הזה, והוא ביקש ממני לעלות במשקל, כאילו ביקש בצחוק כזה, והרבה פעמים, וגם חלק מהמשפחה בקשה ממני לעלות (בחצי צחוק כזה) וזה גרם לי להרגיש שזה סבבה לעלות את השני קילו האלו. אפילו 2.5. והוא אהב אותי עם הקילוגרמים הנוספים האלו. אז רציתי להישאר ככה.

אבל אני רוצה לחזור להיות ממש רזה כמו שהייתי. אני יותר אוהבת את עצמי במשקל ההוא. אגב זה משקל תקין כמובן, אני לא רוצה להגיע לתת. זה מגעיל וחולני.

 

אני מנסה להתרכז בדברים שקשורים בי ולא בבנים. למרות ש...יש משהו שחסר לי, אני צריכה כוחות להחליף רצון ושאיפה, לדעת אם יש שאיפה אחרת שכדאי לשאוף אליה.

ואני לא מדברת על לימודים ועבודה וכאלה.

אגב, החלטתי לרדת סופית מרפואה זה מקצוע דוחה ומטומטם. נראה כבר מה יואמר הפסיכומטרי, אני לא הולכת ללמוד כמו מטורפת ולשפר בגרויות ל10000 כדי לקבל שכר של 4 אלף ל40 שעות עבודה רצופות! גועל נפש.

 

אני בטוח גם לא הצלחתי כמו שצריך בפסיכו, אז אין לי אפילו זכות לומר את המילה "רפואה".

נכתב על ידי שקט. , 10/5/2008 13:49  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רלוש ב-15/5/2008 21:54
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

24,885
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקט. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקט. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)