לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Johnsie's NOT a frog...she's a girll


Life's a BITCH and so are YOU


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

אני יודעת מה יהיה בספר השביעי של הארי פוטר!


אני יודעת מה קורה בהארי פוטר השביעי!!!!!!

תאמינו או לא... אני יודעת! קראתי את זה בוויקיפדיה.

תוך כדי שיטוט ברשת וחיפוש מידע על הספר השביעי : Harry Potter and The Deathly Hallows נקלעתי לוויקיפדיה באנגלית. בהתחלה חשבתי שזה סתם מידע על הספר, מתי הוא יוצא וכדומה. אבל כשהמשכתי לקרוא הבנתי שהוא מכיל ספויילרים!

אז התלבטתי אם לקרוא או לא, כי לא ממש רציתי להרוס לעצמי אבל בסוף החלטתי לקרוא בכל זאת. אני פשוט שונאת שמותחים אותי!!!!!

אז התחלתי לקרוא. ואני יודעת פחות או יותר מה קורה ומי מת, מי יחיה, מה העלילה. היה די עצוב לקרוא את זה, בגלל האנשים שמתו, אבל אני לא מאוכזבת!

עכשיו אני רק מתה שהספר יצא כבר בעברית ואני אקנה אותו!

 

 

דף הויקיפדיה (אם גם אתם רוצים לחטוף הצצה):

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%99_%D7%A4%D7%95%D7%98%D7%A8_%D7%95%D7%90%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%95%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%95%D7%AA

 

נכתב על ידי , 25/7/2007 17:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 347487445 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIDC AnyMor(i)e אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על IDC AnyMor(i)e ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)