לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

yep apple and my life :D


היי ^^ אממ אנלאדעת מה אני ירשום עליי אז פשוט תיכנסו לבלוג המשועממם שלי ^.^


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

בוובובובובובובו D:


הייי D:

חזרתי עכשו מגן הגיבורים ^^ הייתי שם עם חברה שלי ועוד ילדה היה נחמד ^^ והיה לי ממש כיףD:

פאק הגן הזה מזכיר את הילדות שלי.. כי הייתי הולכת לשם דיי הרבה.

נממ היום הלכתי למזכירות בישביל לטפל במה שקרה עם הילדה.. ואז באה רכזת שיכבה (דפנה דקל שם בדויי^^) אז היא באה איתי לחפש את אותה ילדה ואז היא מתחילה ליצעוק בכוליי קולות בבצפר, זה היה ממש מביך): היא כיאלו צעקה לילד שבכלל לא קשור ורק אחרכך היא מצאה אותה ואז שוב היא מתחילה ליצעוק עליה פאק!

טוב לא נורא כבר שתלך ליהיזדיין אותה ילדה^.^ והיה לי יום ממש נחמד D;

חוץ מהקטע שכימעט בכיתי בשיעור ביגלל שחשבתי שהחיים שלי יגמרו בבצפר הזה.. ושטויות כאלה.

אבל ניראה לי שזה היסתדר ^^

הוא שלו כי הזונה עושה לי פרצופים שאני רואה אותה*-*

יאפ אז זהו המשך יום נעים D:

 

נכתב על ידי shy doll , 17/5/2007 17:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  shy doll

בת: 32

תמונה



מצב רוח כרגע:


הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshy doll אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shy doll ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)