לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  חשבתם על זה פעם?





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

סגירת הבלוג


אוקיי אז כמו שהבנתם אני סוגרת את הבלוג שמתי לב
שהמון אנשים גם ככה פתחו בלוגים בנושא, וחשוב בכללי שתקראו בלוגים ודברים בנושא.
אם אתם מכירים אני אשמח לפרסם פה אז תגיבו.
אז הבלוג נסגר בלי יותר מידי דיבורים מיותרים, אף אחד לא מעדכן,
אני עוד כמה חודשים בעזרת השם מתגייסת לצבא, ואני לא חושבת שאני יצליח לעמוד בזה.
אני מקווה ששיניתי\ השפעתי ולו רק על בנאדם 1, זה כבר מצויין.

אז, בלוגים בנושא צמחונות, טבעונות:
מתעדכנים:
תהלוכת ההזדהות
veg
מה לעזאזל אוכלים טבעונים?
לא מתעדכנים:
זכויות בע"ח
זכויות בעליי חיים


מעיין.

Whatever/oasis
(חלק מתוך השיר, מוקדש לכל האנשים שקוראים לצמחונים יפי נפש)
Free to be whatever you
Whatever you say
If it comes my way it's alright
You're free to be wherever you
Wherever you please
You can shoot the breeze if you want
It always seems to me
You only see what people want you to see
How long's it gonna be
Before we get on the bus
And cause no fuss
Get a grip on yourself
It don't cost much
I'm free to be whatever I
.....


נכתב על ידי חשבתם על זה פעם? , 26/2/2008 22:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .::טבעונית::. ב-25/6/2008 23:00
 





10,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחשבתם על זה פעם? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חשבתם על זה פעם? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)