לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Silent Chaos


...Everybody's looking for somebody's arms to fall into


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

תחזיק מעמד


תחזיק מעמד, היא אמרה לי בשיחת הטלפון ביננו, תחזיק מעמד. 

 

אני בסוף תקופת המבחנים של הסמסטר, לפני עומד עוד מבחן אחד, ה-מבחן. חדו"א 2. אני לומד אליו משבוע שעבר ועד היום אני מרגיש שאני פשוט מפגר בחומר אחרי כולם. 

זו הרגשה חדשה לי ובלתי נתפסת, שאני יושב לי על הכסא, מביט על התרגיל והוא מביט אלי ואני לא יודע איך להתחיל. איך להתניע את המנוע ולזוז קדימה. זו הרגשה נוראה. בעיקר כשסביבי עוד שני אנשים שיושבים וכותבים ועובדים קשה על התרגיל. אני לא מאחל זאת לאף אחד, להגיע לקבוצה של חברים בה אתה פשוט לא מצליח להחזיק מעמד. בשבת זה הגיע עד כדי קול חנוק מדמעות של חוסר אונים, כאב והשפלה, של ישיבה שם, לצד החברים שלי, כשאני לא מצליח לפתור אף(!) תרגיל. אף לא אחד. וממשיכים לתרגיל הבא והם עובדים ועומלים על דרכים לפתרון, ואני יושב שם, כשרק שורה אחת כתובה במחברת - הנתונים, ואין לי מושג לאן להמשיך.

המבחן עוד יומיים.

 

תחזיק מעמד.

אחריו יש קצת חופש, אני חושב שבלי קשר לתוצאות המבחן (אני אגב פסימי), זה מגיע לי. מגיע לי לנוח.

תחזיק מעמד

נכתב על ידי , 16/7/2012 00:32   בקטגוריות הסיפור שלי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Wayne Campbell ב-28/7/2012 19:48



Avatarכינוי: 

בן: 37

Skype:  GuyKhmel 




13,392
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ימן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ימן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)