לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

הו לסטט, תעשה לי ערפדון!


חופש!

 

וויהי..

חופש של 5 ימים מביצפר ומהכל (:

 

מקווה שנצליח לנצל את זה לטובה.


אתמול הייתי כ"כ קרובה לליסוע לת"א היום, רק שבסוף אמא שלי החליטה לעשות לי בעיות ולא הסכימה שאני אסע >.< ארג... חבל, דווקא הצלחתי לארגן כמה אנשים לפגוש...

נאמ, לא נורא... יהיו לי עוד הזדמנויות [ואוי לביצפר שלי אם לא]


שעתיים מתוך ה10 שעות שישנתי היום מוקדשות לדי החמוטה!

הנה, עכשיו יש לנו תיקו של 8 שעות שינה לכל אחת ^.~


היום אני אשב ללמוד עוד קצת פוטושופ, אחרי שאתמול למדתי רק איזה משו חדש אחד, אבל לא שמרתי דברים. אבל עשיתי את זה. [זאת רק אני או שהכחול בקצוות עושה מעין אפקט של קצוות מעוגלים אפילו בלי שהתכוונתי?]


אתמול היה יום יותר מדי מיותר בביצפר.

התחלתי ב10 וחצי. אפילו יצאתי בזמן לאוטובוס ולא איחרתי. בהפסקה שלפני השיעור מצאתי את ג'ולייט בשיא הבאסה של החיים. הייתה להם מתכונת במתמ' [בגלל זה לא באתי, מוהאהאהאהא כמה כיף שנפטרתי מזה בכיתה י'] ולפי מה שהיא אומרת היא נכשלה. ניסיתי לעודד אותה קצת, אבל זה לא הכי עזר, טוב, קשה לעודד אנשים שיודעים בוודאות שהם נכשלו במתכונת :/

ל5 יחידות היה מבחן רגיל, ודווקא ממנו כולם חזרו שמחים ומאושרים.

ישבתי עם לנה באנגלית [ליז לא הייתה, ושוקי התיישב ליד מישו אחר, אז כבר אמרתי לה שעדיף שנשב ביחד]. זה קצת הזכיר לי נוסטלגיות מכיתה י' שישבנו יחד, במיוחד באנגלית. גיחי..

נאמ, השיעור היה קצת משעמם, במיוחד כי לא למדנו הרבה.. ככה זה אנשים אחרי מבחן- משגעים למורה בלי הפסקה ת'שכל.

בהפסקה הלכנו עם אלן לרכזת כי יש לה איזה זימון לצה"ל בדיוק באמצע הטיול. אינלי מושג איך זה נגמר, כי עד סוף ההפסקה לא הספיקו לברר האם אפשר לדחות את זה לאחרי הטיול. אני ולנה ירדנו למטה, היא לשיעור שלה ואני לספריה [הו המזגן!!!]. בדרך שוב שמתי לב שהאנטנה נועץ מבטים. זה מעצבן >.< בא לי לתפוס אותו במסדרון, להחטיף לו בוקס ולעקור לו ת'עיניים. פיכס. בעצם, אני אמצא לי מישו אחר שיעשה ת'עבודה השחורה..

אניווי, בספריה קראתי קצת רומח [אני חייבת לחזור לספר הזה, אני רוצה לסיים את הטרילוגיה הראשונה עוד השנה, כי אני חייבת מיוליה האלפית את הספר השלישי..], עדי נטשה אותי אחרי איזה חצי שעה, אבל חפיף, במילא אני לא צריכה חברה בשביל לקרוא.

בכל אופן, בהפסקה אחרי השיעור הזה, הלכתי לחפש את לנה, כי הבטחתי לה שאני אבוא לבקר ולפטפט איתה בהפסקה, אבל לא מצאתי אותה :( הו,וול.. אבל כשחזרתי לספריה, הלכתי לחפש לי ספר לקחת לשבוע הזה. עוד כשישבתי בשיעור ממקודם, משו בפנים אמר לי שאני חייבת ללכת לחפש לי ספר. למרות שידעתי שכבר די חרשתי על המדפים שם ואני במילא מחכה לספר שליז קוראת. בכל זאת ניגשתי, וכמה שניות עמדתי מול המדף החיצוני, ששמה שמים את הספרים שילדים רק עכשיו החזירו. בהיתי בו קצת. היו שם ספרים שמונחים שם כבר כמה שבועות. באתי לעזוב, ופתאום קלטתי אותו! ספר שחור, קצת ישן ומוזנח, עם כתובת בכתום [קצת זוהר ומפחיד, אבל למי אכפת?]: אן רייס- ראיון עם הערפד. הווווווו! לא עברה אפילו חצי שנייה וחטפתי אותו אליי. אין לכם מושג כמה הייתי שמחה ומאושרת באותו רגע. כ"כ רציתי לראות את הסרט. ליז שלחה לי מלא תמונות מהסרט בערב שלפני, ואת הספר לא היה לי כוח לקרוא כי זה במחשב וזה ברוסית :/ ייקח לי מלא זמן. ותפאום הוא כאן! הספר בעברית בספריה! זה היה מפתיע, כי חיפשתי ספרים של אן רייס בספריה עוד ממזמן, והיחיד שמצאתי הוא "הערפד מאראמן" והוא נמצא אצל ליז. אז לקחתי, ואת השעה השנייה ביליתי בלקרוא אותו. אני קוראת אותו מהר. אולי עד סוף השבוע אני אסיים. הו לסטט, תעשה לי ערפדון! ועוד בלי שאני אראה את הסרט- אני מדמיינת לי ככה את טום קרוז ובראד פיט. ונראה לי שבראד עושה ת'תפקיד הזה מצוין! [אצלי בדמיון הוא עושה את זה מצוין P:] זה ממש תפור עליו...

ארג >.< אני כ"כ רוצה לראות כבר את הסרט!

הספר מצוין, אגב. אני לא צריכה להגיד...

אחרי השיעור הזה, היו אמורות להיות עוד שעתיים. אבל הן התבטלו. ראיתי מסדרון ריק והבנתי לבד. גם התקשרתי ללנה [שלא ענתה] ולשוקי לברר סופית, ויאפ שחררו אותנו מוקדם. מה שאומר, שלמדתי רק שעה אחת! מיותר בהחלט.. אבל יש לי ראיון עם ערפד! זה הכי חשוב! P:


אסור לי להירדם עם דיסק של נייטויש ברקע!

אני לא ישנה בגלל המוסיקה הטובה שלהם!

>.<

 

מיאו ובוקר טוב לכולם!

 

נכתב על ידי , 10/1/2005 11:11   בקטגוריות אופטימי  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-11/1/2005 22:43




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)