לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

שירת הסוואנה


"ראיתי דברים שאתם, חיוורי הפנים, לא הייתם מאמינים. ראיתי חללית תקיפה בוערת ליד כתף אוריון. ראיתי קרני C בוהקות בחשיכה סמוך לשער טנהאוזר. ראיתי בוטולזי מביא בקוף רזוס. כל הרגעים האלו יאבדו בזמן, כמו דמעות בגשם." (רפליקנט טומבי, נאום סיום)
Avatarכינוי: 

בן: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2005

המדריך לרוצח הסדרתי


 

 

קריאייטיב: ש. כהן מזגנים

 

כבודו של הצ'יף במקומו מונח; ברם, לעתים לא נותרת ברירה אלא לאפסנו זמנית במגרה, ובמיוחד לנוכח תופעות מדאיגות הדורשות טיפול מיידי. הכוונה, כמובן, לאותו שלומיאל חיפאי שהוכתר בידי התקשורת המקומית בתואר היומרני "רוצח סדרתי" וזאת למרות ביצועיו החובבניים להחריד, בלשון המעטה. למותר לציין, כי עצם הזכרת שמו של הנעבעך בנשימה אחת עם דמויות מיתולוגיות מהברנז'ה (כדיוויד ברקוביץ, טד באנדי, ג'פרי דאהמר או מוצי ליאון) - מאפיינת את הזלזול, הפרטצ'יות וחוסר המקצועיות, השולטים גם בתחומים אחרים בחיינו. כך, למשל, בהתייחס לכדורגל: לכאורה, מדובר במשחק בעל חוקים זהים, שאינם תלויים במיקום גיאוגרפי. עם זאת, יבין כל מי שעיניו בראשו, כי לתשעים דקות של שוטטות גמלונית באחו מתוחם בקווי סיד, כנהוג אצל חדלי אישים עתירי ג'ל כמו אבי סטרול, קובי מוסא או תמיר כהן אין ולו קשר מזערי לעיסוקם של ענקים כסטיבן ג'רארד, רונלדיניו או פיני בלילי (יוצאת דופן מבחינה זו היא קבוצת פאר אדומה ושגיבה מבלומפילד, אך לא בזאת עסקינן)! מן הראוי, אפוא, להקדים תרופה למכה ולהיערך לעיסוק במשלוח יד ותיק ומכובד כמו רצח סדרתי, לפני שכל מיני ליצנים מקומיים ידרדרו את תדמיתנו ברבים - ולא שנותרו יותר מדי תהומות נשייה מבחינה זו, למרבה הצער. מערכת שירת הסוואנה גאה, אפוא, להציג את המדריך העברי לרוצח הסדרתי המתחיל.

 

פרק א': הכנות והיערכות

 

הרהור מוקדם: רצח סדרתי נראה כמקצוע יוקרתי ופוטוגני להפליא. ברם, עליך להקדים ולדעת, כי עיסוק זה דורש השקעה מרובה של משאבים, שברובם אינם מוכרים לצורך החזרי מס. עוד יודגש, כי מדובר בעבודה בלתי מאוגדת הסתדרותית, וככזו חסרת תנאים סוציאליים, כולל פנסיה וקרן השתלמות. ניטיב להבין, כבר בשלב זה, אם לחילופין תבחר בתחביב מועיל אחר (איסוף בולים, למשל, או אנטומולוגיה). מאידך גיסא, טומן בחובו הרצח הסדרתי סיפוק אישי והגשמה עצמית ניכרת. במחשבה נוספת, תחביבים מהסוג שהוזכר לעיל מהווים אימון מוקדם המקובל על רוצחים יצירתיים במיוחד.

 

נדל"ן: האקסיומה פשוטה, מתלמד יקר: מיקום, מיקום ושוב מיקום. תקצר היריעה מלפרט דוגמאות ל"רוצחים סדרתיים" דה-לה-שמעטע, שהפגינו שיקול דעת לקוי בבחירת אתר מתאים לפעילותם המקצועית. למותר לציין, כי לכישלון זה הייתה השפעה הרסנית על קידומם. שכן, תאר לעצמך סיטואציה שגרתית, שבה סיימת זה עתה לנסר לחלקים שווים את הגברת פרידמן מוועד הבית. לנקל לשער, כי עקב פינויה של הנ"ל במעלית או ברגל, כשראשה נחבט בכל מדרגה בלתי זוגית, והשלכתה למיכל האשפה המשותף עלולה להתעורר אי-נוחות מסוימת בקרב השכנים, שתוביל חלילה להגשת תלונה נגדך במשרדי האגודה לתרבות הדיור. העדף, אם כן, וילה מבודדת, הכוללת מרתף רחב ידיים ו/או חצר אחורית שאדמתה תחוחה. יש להקפיד גם על חיבור חשמלי תלת-פאזי, מסיבות שתפורטנה בהמשך המדריך; ורצוי אף לקשור קשרים ידידותיים עם דמויות מוניציפליות כגון פקחים מקומיים, למניעת הצמדת דוחות חניה לכל מערבל בטון שהזמנת במסגרת העבודה.

 

ציוד: להלן מספר אלמנטים הכרחיים, שחסרונם יקשה מאוד על עמידה בסטנדרטים מקצועיים מקובלים. הימנע מאילתורים! מסור הוא מסור, קרדום הוא קרדום וכפי שאמר פעם צ'רלס מנסון הזכור לטוב: "זה לא אותו דבר עם מפתח בוקסות." ובכן:

 

1 שולחן נירוסטה גדול

2-3 חביות חומצה גופרתית

1 קופסה כפפות לטקס חד-פעמיות

1 מסור מכני

1 גרזן כבאים

3 סכיני פירוק (פרטים אצל איל שני, מוסף הארץ)

1 תרסיס 40WD

1 מגבת

1 דיסק חדש של שושנה דמארי

כובע

גליל שקיות איזבל

חתול סיאמי/גור צ'יוואווה

מפוחית פה

קומיקס (רצוי באטמן, מהדורה לאספנים)

 

יודגש, כי רשימה זו היא בגדר אינוונטר בסיסי בלבד. כאן המקום ליוזמה ויצירתיות, ככל העולה על הדימיון! נזכיר רק את בני הזוג פרד ורוז ווסט הנודעים לתהילה, כולל חיבתם לחמאת בוטנים וריבת אוכמניות.

 

הכר את הקונקורנציה: צפייה בסרטים אמריקאים מטופשים עלולה להרתיע, וליצור דמורליזציה מיותרת! שהרי מה הטעם בהשקעה ובעבודה קשה, אם בסופו של דבר צפויה לך זריקת רעל מידי אחות טקסנית חמוצת פנים, ועוד לאחר ארוחת גורמה של צ'יזבורגר עם מילקשייק וניל? אך אל נא תיפול רוחך, מתלמד יקר! אמנם, אליבא דהוליווד, סופו של כל קולגה להילכד בידי נציגי חוק מסוגם של הריסון פורד או ג'ודי פוסטר; אך במציאות לא דולקת בעקבותיך איזו קלאריס קרת רוח ושרמנטית בחליפת עסקים, כי אם דווקא פקד ציונה אלפסי ממרחב ירקון, העסוקה ברישום דוחות תנועה תוך ניגוב שאריות טחינה מסנטריה הרבים. השטח פנוי לפעולתך הנמרצת, אפוא! ניתן אף להשתמש בשירותיה הטובים של משטרת ישראל לצורך הרחקת סקרנים, אך אין להגזים: ידועים מקרים שבהם התעורר חשדו של יומנאי בתחנת משטרה, לאחר שרוצחים סדרתיים קלי דעת רוקנו על דלפקו תכולת שק גומי לאחר יום עבודה פורה. במקרים אלה נכנסת לפעולה מערכת המשפט הישראלית, הידועה בענישה דרקונית וחסרת רחמים עד כדי שליחתך לחודש עבודות שירות במעון לקטינות חסרות ישע.

 

בפרק הבא: בחירת קהל היעד

 

 

נכתב על ידי , 31/5/2005 15:41  
197 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איפי טומבי ב-6/6/2005 18:16




178,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיפי טומבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איפי טומבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)