לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

שירת הסוואנה


"ראיתי דברים שאתם, חיוורי הפנים, לא הייתם מאמינים. ראיתי חללית תקיפה בוערת ליד כתף אוריון. ראיתי קרני C בוהקות בחשיכה סמוך לשער טנהאוזר. ראיתי בוטולזי מביא בקוף רזוס. כל הרגעים האלו יאבדו בזמן, כמו דמעות בגשם." (רפליקנט טומבי, נאום סיום)
Avatarכינוי: 

בן: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2005

חזל"ש


סתם פוסט.

 

לעת שובו משירות מכורתו האהובה נוהג הצ'יף, בדרך כלל, לפצוח בשינה עריבה בת שבוע-שבועיים. הפעם, למגינת לבו, עלו תוכניותיו בתוהו, יען כי הוקפה בקתתו בהמון סואן וזועם המצויד בלפידים ושלל קלשונים ממורטים ואף משמיע דרישות חד-משמעיות לחומר קריאה - משל לא גרוטאה מסאו-גריאטרית מתפרקת הוא טומבי, כי אם מכונת פוסטים משוכללת דווקא. אמנם, חייב הצ'יף להודות כי המונח "המון" טומן בחובו יומרנות מסוימת, אפעס, ולאמיתו של דבר מדובר באחת כהן, אחד הפוך הבית ואחת נשמה - ובכל זאת, חי מוזונגו הגדול, כמה בוקה ומבולקה ורעש וצווחה יודעים אלה להקים!

 

רטן הצ'יף משהו, התנחם בחטיף פרת משה רבנו והתיישב לעבוד. לא שיש על מה לדווח: לאחרונה שורר שקט מבורך בחזית המסאית, כזה המופר רק מעת לעת באיזה מיני ציקלון בכוס מי אש. כך, למשל, התעורר טומבי בוקר אחד, והנה מהלכות כל כבשותיו האהובות כשסרט כתום קשור לזנבן! בתחילה חשד הצ'יף, כי מדובר במנחת הוקרה מטעם אוהדי קבוצת בני יהודה, שביקשו להודות באופן אישי לכל כבשה על ביצועים יוצאי דופן; אך בירור קצר העלה, כמובן, שמדובר בעוד יוזמה בוטולזית עוכרת שלווה. תגובה מסאית הולמת לא איחרה לבוא, ולאחר פשיטה נועזת חזרו המסאים בשלום לבסיסם. מטעמי סוביודיצה, נמנע הצ'יף מלהרחיב באשר לאופי התגובה; ייאמר רק, כי השילוב בין גומייה מהודקת היטב לבין סגנון ההופעה הבושמני (המתנגד חריפות לשימוש באזור-חלציים) גרם לגוון כחול עז לשלוט בסוואנה, כיאה וכנאה.

 

צרה אחרת התרגשה על הצ'יף בשובו ממילואים. במשך חמישה ימים לא עצם עין במדבר בעודו כובש-מפצפץ-כותש-מנפץ-טוחן-דורס-משטח-מביס כוחות אויב המומים, הנמלטים על נפשם וצורחים בתאילנדית (באמת מוזר מעט! אחת מן השתיים היא - או שהפעם ניתנו גבולות גזרה נדיבים מאוד לפלוגת הצ'יף, או שהפגין הוא כישרון ניווט מופלא והנהיג הסתערות משוריינת על החממות של קיבוץ רביבים). בשובו לבקתתו, רצוץ ועצבני ובעיקר חולם על אמריקן קומפורטו - התבשר מפי קיזי כי מגמת השדאות צפויה להימשך במלוא עוזה ועוד בקמפינג בכינרת, במסגרת שמחה דומסטית הנחגגת במשפחתו הקרובה! התרומם הצ'יף על שתי רגליו האחוריות ונשבע, כי עוד לא קם הטרקטור שיזיזו לעבר אותה שלולית דלוחה ועתירת טראנסואידים, ושמוטב וייעזב לנפשו בטרם רע מאוד יהיה. כצפוי, התרשמה קיזי עמוקות ממפגן הנחישות המסאית, ובחלוף כשלוש שעות מצא עצמו טומבי תחוב באוהל ונאבק על חייו מול נחיל יתושים טבריינים עסלים שגודל כל אחד מהם כגשש חיוור האוהב דגים, וכל זה כשמימינו בוקעים צלילי הדרבוקות של חמולת מחג'נה מאום-אל פאחם החוגגים פתיחת משחטת רכב חדשה, ומשמאלו כעשרת אלפים חברי קומסומול צעירים השטופים בהילולת רייב סובייטי ואומצה-אומצה-אומצה

 

טוב, למה ללכלך סתם. לאמיתו של דבר, מדובר היה בחוף פרטי ושומם. המים נפלאים, החברה נעימה, השינה עריבה, הצ'וריסוס חריפים כמו אש הגהינום, קיזי שזופה כבת הוואי והעוגות אלוהיות (לצ'יף כבר יש קילו וחצי בונוס לבזבז, שימות העולם). אפילו משבית שמחות סדרתי מסוגו של טומבי נאלץ להודות שהיה, נו, אחלה. ונכון שכביש שש פוגע בפריחת השלבקונית הארצישראלית המצוייצת, ואף מפריע לנדידת החרגוניתן הזחיח-גלילי או משהו (קפוצ'ון תירגע) - אבל איזה כיף זה לחזור לסוואנה במהירות תלת ספרתית, בלי להיתקע אפילו בפקק אחד קטן בדרך.

 

זהו, תם לו פוסט של כלום. בשבוע הבא מבטיח הצ'יף להביא אותה באיזה סכסוך אזורי משיב נפש ורב עניין. עד אז, אמנדלה!

 

 

נכתב על ידי , 26/6/2005 14:52  
181 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איפי טומבי ב-28/6/2005 09:42




178,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיפי טומבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איפי טומבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)