לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג של יהב הנסיך :]


אני יהב, בן 6, וזה הבלוג שלי, מקווה שתיכנסו, תקראו ותהנו!

כינוי:  יהב בן 6 :]

בן: 23

ICQ: 452141459 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

פוסטתמונות שלי!


 

שלום לכולם! זה שוב יהב!

 

עכשיו אני אשים בבלוג כמה תמונות שלי שאחותי צילמה אותי, וגם עם ניב אח שלי!

 

זה אני:



 

אני וטוויטי הבובה שלי!

 

זה ניב אח שלי



אני, ניב וטוייטי שלנו!



 

תגיבו לי בבקשה!

 

 

 

לילה טוב לכולם!

נכתב על ידי יהב בן 6 :] , 2/6/2007 20:43  
128 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירושש הנסיכהה =]] ב-20/6/2007 15:02



1,275
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליהב בן 6 :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יהב בן 6 :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)