לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג של יהב הנסיך :]


אני יהב, בן 6, וזה הבלוג שלי, מקווה שתיכנסו, תקראו ותהנו!

כינוי:  יהב בן 6 :]

בן: 23

ICQ: 452141459 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

אז נספר עליי?


 

שלום לכולם!

ברוכים הבאים לעוד עדכון שלי בבלוג!

עכשיו אני אספר על עצמי, כי אני רוצה שתכירו אותי קצת יותר טוב!

 

אז כמו שאמרתי, אני יהב, ואני בן 6. כמו שראיתם בתמונות, אני בלונדיני עם עיניים כחולות, אבל לפעמים הם משתנות בלילה לצבע אחר, אני לא יודע איזה, אבל צבע אחר. יש לי אמא ואבא שהם הכי טובים בעולם, ואני הכי אוהב אותם מכולם!! יש לי גם שלושה אחים חוץ ממני: שיר, שהיא הכי הכי גדולה בעולם והיא גם כותבת לי בבלוג, היא בת 14. יש לי עוד אחות שקוראים לה נוי והיא בת 12, והיה לה בת מצווה!!! והיא נורא מעצבנת את שיר, הן תמיד רבות ואז אמא כועסת עליהם... ויש לי עוד אח קטן וחמוד שקוראים לו ניב, והוא בן 4, והוא תמיד מעצבן אותי, אבל אני מאוד אוהב אותו בכל זאת. אני נמצא בגן לאה, ועוד מעט אני מסיים והולך לבצפר!!! אני אהיה בכיתה א' ויהיה לי תיק וגם שיעורי בית! ואני אלמד לכתוב ולקרוא לבד לבד!! אבל עכשיו אני לא הולך לגן, כי אני חולה ויש לי חום גבוה. אני מקווה להיות בריא, כי אני לא מרגיש טוב ורע לי מאוד מאוד...

יש לי בגן חבר אחד שהוא חבר מאוד טוב שלי, קוראים לו רועי. אבל הוא כל הזמן מעליב אותי וקורא לי "ראש כרוב", אז אחותי אמרה לי להגיד לו שהוא אבטיח רקוב!!! מגיע לו!

אני אוד אוהב להרכיב פאזלים, ללכת לים, לטייל עם המשפחה, לראות טלוויזיה, לשחק במחשב.

יש לי שני חוגים: אני לומד לשחות, אבל לא אוהב את זה כל כך... ויש לי גם חוג התעמלות של יפעת, אבל גם הוא לא כל כך כיפי.

יש לי עגיל באוזן :]  עשיתי אותו בגיל ארבע, וניב אח שלי בגיל שנתיים. אמא שלי רצתה, היא אמרה שזה יפה, אבל כולם ממש לא מאמינים שיש לילד קטן כמוני עגיל באוזן, אבל הם לא מבינים שאני בכלל ילד ממש גדול! ואני גם מאוד גבוה, הכי גבוה בגן, כמו כל המשפחה!

אני אוהב את הצבע תכלת וגם כחול. אני מזל טלה, ואני גם מאוד אוהב טלה, וגם אריה, כי הוא מלך החיות, הכי חזק!

 

 

זהו סיפרתי לכם הכל להיום!!!

 

תכתבו לי תגובות יפות וטובות!

 

 

 

תודה רבה ולילה טוב,

 

 

 

יהב.

נכתב על ידי יהב בן 6 :] , 17/6/2007 18:56  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירושש הנסיכהה =]] ב-5/7/2007 13:34



1,275
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליהב בן 6 :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יהב בן 6 :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)