לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג של יהב הנסיך :]


אני יהב, בן 6, וזה הבלוג שלי, מקווה שתיכנסו, תקראו ותהנו!

כינוי:  יהב בן 6 :]

בן: 23

ICQ: 452141459 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2007

הפוסט של יהב!


 

שלום לכולכם!!

חזרתי שוב לעדכן בבלוג, אחרי שלי ולאחותי לא היה זמן להיות ביחד ולכתוב לכם!!!

אז מה שלומכם היום? שלומי מצויין! אני מאוד שמח!

 

בקרוב מאוד אני אקבל תעודת הצטיינות על זה שאני יודע לשחות!!! אני למדתי לשחות הכי מהר והכי טוב מבין כל הילדים שהיו יחד איתי! ואני דווקא התחלתי לאהוב לשחות, יום אחד אני אפילו אעקוף את אחותי!! (שהיא מאוד גדולה בת 14 והיא אפילו שוחה כל יוםם!). אני מאוד שמח שסוף סוף למדתי לשחות, אני אהיה שחיין מעולה!!! ואני אלמד לשחות את החתירה גם ואני אהיה פשוט מצטיין!

 

גם למדתי קצת לכתוב! אני כבר יודע לכתוב כמעט את כל האותיות שיש! כמה אותיות, איך אפשר לזכור הכל???

אבל אולי ככה אני אדע לכתוב לכם לבד לבד ואני לא אצטרך ששיר תכתוב לי כל הזמן! אני אכתוב לכם לבדלבד! נכון שזה כיףף? אני מאוד מחכה לזה! כבר למדתי לכתוב אמא ואבא ובית, וגם קצת ניקוד אני יודע!

 

עכשיו גם כל המשפחה גאה בי בגלל שהצלחתי להרכיב פאזל של 300 חלקים!!!!!!!! אפילו שיר ונוי ואמא ואבא לא מצליחים! הם אומרים שיש לי סבלנות ושלהם אין כוח לזה, כי זה משעמם, אבל זה ממש לא! זה הכי כיף להרכיב פאזלים! היום אבא יקנה לי פאזל של 500 חלקיםםם!!! אני לא יודע איך אני ארכיב את זה, זה כל כך הרבה, כבר אי אפשר לספור..!!! טוב, הם אומרים שאני אצליח, כי יש לי סבלנות, וזה גם כיף לי!

 

 

 

אני לא אצליח לעדכן בזמן הקרוב, כי אחותי לא תהיה פה... היא טסה להונגריה עם כל השחייה שלה, ל10 ימים!!!!! אני מאוד מאוד אתגעגע אליה! ואני ממש מצטער שאני לא אעדכן...

 

שבת שלום לכולכם!   (ותגיבו לי הרבה הרבה בבקשה),

 

יהב.

נכתב על ידי יהב בן 6 :] , 7/7/2007 14:02  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יהב בן 6 :] ב-25/7/2007 16:22



1,275
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליהב בן 6 :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יהב בן 6 :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)