לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג של יהב הנסיך :]


אני יהב, בן 6, וזה הבלוג שלי, מקווה שתיכנסו, תקראו ותהנו!

כינוי:  יהב בן 6 :]

בן: 23

ICQ: 452141459 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2007

עוד עדכון מבית יהב :)


 

שלום לכולם מה שלומכם? שלומי טוב מאוד.

אחותי חזרה כבר לפני שבוע, ומאוד התגעגעתי אליה. עכשיו אנחנו יושבים שנינו מול המחשב, וכותבים לכם עוד פוסט!

עבר הרבה זמן מאז שדיברנו! וגם עליי עברו חוויות חדשים ודברים חדשים!

עכשיו אני מרכיב פאזדל עם אלף חלקים!!! הקופסא עבה גדולה וענקית!! פשוט ענקית!! זה יהיה אתגר ממש גדול לכבודי להרכיב פאזל עם כל כך הרבה חלקים! אבל אני לא יודע אם אני אצליח להרכיב פאזל עם כל כך הרבה חלקים כי אפילו האלופים לא מצליחים להרכיב פאזלים עם כל כך הרבה חלקים!!! אבל אני חושב שאני אצליח כי אני הרכבתי פאזלים עם 350 חלקים!! אז שיהיה לי בהצלחה!


אמרו לי שאני אלוף האלופים בשחייה, אבל אני לא יודע אם זה ימשיך ככה, כי בשחייה של תמר (איפה שלמדתי לשחות בפעם הראשונה) בהתחלה לא עשיתי כלום, וצללתי ועשיתי מלא שטויות ולא הקשבתי בכלל לתמר! אבל אח"כ נהייתי רציני ואני חושב שאני אצליח אני לא בטוח אבל אני חושב שאני אצליח בגלל שאני קיבלתי את התעודת הצטיינות שכבר סיפרתי לכם עליה שני מכל הילדים שהיו שם!

ביום ראשון בשמונה בערב הלכתי לניר, שהוא היה המאמן של אחותי מזמן מזמן, כדי לראות איך אני שוחה ושאני אשחה בקבוצה של ההכי טובים!! הבריכה הייתה כל כך ארוכהה יותר ארוכה אפילו מהבריכה של תמר!! עד שסיימתי אותהה... ואז הוא אמר לי שאני אלוף האלופים! ואז הלכתי הבייתה לישון!


בקייטנה הרביצו לי ואני שונא שמרביצים לי כי זה לא נעים, לא מנומס ואני פשוט שונא את זה זה מרגיז וגם כואב!! אבל אני לא יכול להחזיר להם כי אז הם מחזירים לי עוד יותר ועוד יותר ועוד יותר חזק עד שבסוף אני בוכה. ואני לא יכול להחזיר להם כי אז אמא ואבא יכעסו עליי שהרבצתי...


 

 

שיהיה לכם שבת נפלאה ותגיבו לי הרבה תגובות אבל שיהיו טובות טובות!!!

 

 

להתראות מהבלוג של יהב!

נכתב על ידי יהב בן 6 :] , 27/7/2007 14:30  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירושש הנסיכהה =]] ב-1/9/2007 16:22



1,275
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליהב בן 6 :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יהב בן 6 :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)