לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג של יהב הנסיך :]


אני יהב, בן 6, וזה הבלוג שלי, מקווה שתיכנסו, תקראו ותהנו!

כינוי:  יהב בן 6 :]

בן: 23

ICQ: 452141459 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

מחר כיתה א'!


 

אני מאוד מאוד מתרגש!! מחר אני הולך לבית הספר לכיתה א' עם המורה נחמה!

באתי לבית ספר עם כל הילדים שהולכים לכיתה א' אתמול, והיה לנו הצגה [טקס] של ילדים ואחר כך כל הילדים נכנסו לכיתה שלהם עם המורה והיא התחילה לשיר מי שמוחא כפיים... אני כמעט נרדמתי! אבל אמא כעסה עליי והיא אמרה לי גם לעשות כמוהם... ואז היא ביקשה מכל ההורים לצאת מהכיתה כי הם לא יילמדו איתנו בכיתה א'! זה היה כל כך מצחיק איזה מורה מצחיקה!! הם כבר הכי גדולים ברור שהם לא יילמדו איתנו!

ואז היא נתנה לנו שיעורי בית! כבר שיעורי בית? האחיות שלי אומרות שזה הכי נורא, ולא רציתי שיעורי בית וכבר נתנו לי! אבל הם אמרו שאני חייב לעשות- אבל השיעורי בית דווקא היו כיפיים ונחמדים! כל ילד קיבל כוכב עם השם שלו והוא היה צריך לכתוב משאלות שלו לשנה החדשה. כתבתי שאני מאוד רוצה שיהיו לי חברים, כי עכשיו אין לי חברים כמעט בכלל בכיתה... וגם שאני אצליח בכיתה א', וגם שלמשפחה שלי יהיה טוב!

גם הגננת שלי התקשרה אתמול לשאול אותי איך היה בבית הספר, וסיפרתי לה הכל. שמחתי שהיא התקשרה מאוד מאוד!

טוב, אני כבר צריך ללכת לישון כי אמא קוראת לי, אז שיהיה לי בהצלחה בכיתה א' ובשיעורי הבית!!

 

 

יהב.

נכתב על ידי יהב בן 6 :] , 1/9/2007 16:28  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירושש הנסיכהה =]] ב-26/9/2007 12:49



1,275
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליהב בן 6 :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יהב בן 6 :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)